شغل های پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها

در زمان کنونی دیگر نگاه به بانوان در ایران تغییر کرده است. بسیاری از خانم ها با راه اندازی کسب و کار زنانه یا در دست گرفتن مدیریت بیزینس های مختلف توانمدی های خود را ثابت کرده اند. تقریبا 8 درصد از بانوان ایران صاحب یک کسب و کار خانگی مباشند و با آن کسب درامد میکنند.
تصویر شغل های پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها

به گزارش سایت خبری پرسون، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود اینترنت به زندگی تمام افراد، سهوا و عمدا خود را با این شرایط همسان کرده ایم. از طرفی فرصت بسیار خوبی برای و رشد و توسعه کسب و کار های اینترنتی بوجود آمد و خیلی از بانوان با راه اندازی کسب و کار های کوچک توانستند سود های خوب و بزرگی انجام دهند.

چاره کار برای کسب و کار خانمها چیست؟

اگر یک جست و جوی ساده در اینترنت داشته باشید، قطعاً مشاغل خانگی پردرآمد برای بانوان را پیدا خواهید کرد که با راه اندازی به درآمدهای بسیار خوبی دست یافته اند. این موضوع نشان می دهد در برخی موارد این محدودیت های ذهنی است که نمی گذارد بانوان به خواسته ها و اهداف خود دست پیدا کنند.

در یک سیرک فردی بچه فیلی را برای تربیت با یک میخ به زمین بست . فیل کوچک هر چقدر تلاش کرد تا خود را نجات دهد نتوانست کاری از پیش ببرد. این اتفاق باعث شد بچه فیل بعد از مدتی دست از تلاش بردارد، زیرا به این نتیجه رسید توانایی انجام این کار را ندارد.

این موضوع حتی زمانی که فیل بزرگ‌ شده بود ادامه داشت و فیل فکر می کرد هنوز نمی تواند از آن بند آزاد شود، در صورتی که می توانست با یک تکان کوچک خود را رها کند، اما محدودیت او از بچگی همراه او بود و هنوز فکر می کرد توانایی برای انجام این کار ندارد.

چرا راه اندازی کسب و کار زنانه ؟

شاید در ابتدا با خود بگویید من به عنوان یک زن خانه دار و با وجود محدودیت های ریز و درشت که خانواده و جامعه برای من به وجود آورده است، چگونه می توانم شغلی برای خود داشته باشم؟ پاسخ این سؤال بسیار ساده است، زیرا مشاغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها وجود دارد که با کمی تحقیق با چاشنی خلاقیت و به کمک شبکه های اجتماعی می تواند سیلی از درآمد را به سمت آنها سرازیر کند.

لیست مشاغل خانگی برای بانوان

پردرآمدترین مشاغلی که برای خانم ها وجود دارد لزوماً به سرمایه زیادی احتیاج ندارد، بنابراین این موضوع نباید پر و بال شما را برای موفق شدن ببندد. به همین خاطر به تعدادی از این مشاغل اشاره می کنیم که شما به عنوان یک زن خانه دار به راحتی می‌توانید آن ها را انجام دهید و به درآمدهای خوبی دست پیدا کنید.

1.کارهای خلاقانه مربوط به آشپزخانه

برای همه ما مشخص است که خانم ها، زمان زیادی را در آشپزخانه می گذرانند. این در حالی است که می توانند شرایط موجود را به یک موقعیت عالی برای خود تبدیل کنند. به عنوان مثال با درست کردن ترشی، مربا، کیک ، آموزش پخت غذاهای خانگی خلاقانه و فروش آن ها کسب درآمد کنند.

2.صنایع دستی

همان طور که می دانید ما ایرانی ها علاقه خاصی به صنایع دستی داریم به همین دلیل در هر سفری آن ها را به عنوان سوغاتی و هدیه خریداری می کنیم. در نتیجه این می تواند شغل پردرآمد با سرمایه کم برای بانوان باشد. به عنوان نمونه شما می‌توانید با طراحی و نقاشی های صورت افراد ، طراحی بوم های رنگی، بافت قالیچه و... کسب درامد کنید.

4. موسیقی

یکی دیگر از کارهایی که نیاز به سرمایه زیادی ندارد و در منزل می‌توانید انجام دهید آموزش خصوصی موسیقی به دیگران و یا حتی ساخت آهنگ و فروش آن ها باشد.

5. آرایشگری

آرایشگری، می تواند بهترین شغل برای خانم ها باشد، زیرا همیشه مشتریان زیادی دارد. به همین خاطر از آنجایی که یک کار هنری نیز محسوب می شود، علاوه بر لذت بردن از نتیجه کار، درآمد بسیار خوب و بالایی را نصیب شما خواهد کرد .

6.پرورش گیاهان دارویی

یکی از پردرآمدترین شغل ها برای خانم ها پرورش گیاهان دارویی است که به سرمایه زیادی نیاز ندارد .به همین خاطر یکی از جذاب ترین راه های کسب درآمد برای خانم ها است. این کار علاوه بر اینکه آسیبی به ظاهر خانه نمی رساند، بلکه به زیبایی خانه کمک کرده و روحیه شما را تعدیل می کند و از طرفی هم باعث سودآوری برای شما می شود.

7. فروشگاه اینترنتی

از زمان شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها اینترنتی شدند و این موضوع برای مردم به خوبی جا افتاد، بنابراین شما به عنوان یک زن خانه دار می‌توانید با راه اندازی یک سایت فروشگاهی محصولات خود و یا شرکت های دیگر را به فروش برسانید و از این طریق کسب درآمد کنید.

8. گرافیست

با رونق گرفتن کسب وکارها اینترنتی ، شرکت ها و کسب وکارها نیاز به افرادی پیدا کرده اند که به صورت دورکاری طراحی های تبلیغاتی و زیباسازی کسب وکار اینترنتی آن ها را انجام دهند، به همین خاطر اگر شما در این حوزه مهارت های لازم را به دست آورید، می‌توانید به راحتی درآمد خوبی به دست آورید.

کلام آخر

درآخر باید بدانید هر کاری نیاز به آموزش و کسب مهارت دارد، به همین منظور آموزش کار در منزل برای خانم ها برای رسیدن به موفقیت و استقلال مالی از مهم ترین موضوعات دراین مورد است. بنابراین با تحقیق و شرکت در کلاس هایی که در حوزه مورد علاقه شما برگزار می شود، موفقیت خود را تضمین کنید و از طریق آن کسب درآمد کنید.

علاوه بر این ما در سایت استاد ماهان تیموری اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار داده ایم و بیشتر شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها را بررسی کردیم تا به شما کمک کنیمف بهتر و راحت تر از محدودیت های موجود راهایی پیدا کرده و به اهداف خود دست پیدا کنید.

402237