رییس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا:

روحانیت در خط مقدم مبارزه با استکبار هستند

رییس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با اشاره به مسئولیت خطیر روحانیون افزود: در طول تاریخ روحانیت در خط مقدم و اولویت مبارزه با استکبار بوده اند و نشانه اش هم همین است که نوک حملات استکبار جهانی و دشمنان همیشه به سمت روحانیت بوده است.
تصویر روحانیت در خط مقدم مبارزه با استکبار هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام الیاس داودی رییس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در مراسم کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی که در سالن ۲۹ فروردین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با حضور فرماندهان و کارکنان پایور این لشکر و تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: هر مسلمانی سه وظیفه اصلی و اساسی در مقابل دین خدا دارد که همانا شناخت دین خدا، عمل به آموزه های دینی و دفاع از دین خدا می باشد.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر روحانیون افزود: در طول تاریخ روحانیت در خط مقدم و اولویت مبارزه با استکبار بوده اند و نشانه اش هم همین است که نوک حملات استکبار جهانی و دشمنان همیشه به سمت روحانیت بوده است.

حجت الاسلام الیاس داودی خاطرنشان ساخت: علماء اسلام گاهی با مدادشان و گاهی با دماءشان به دفاع از دین خدا پرداخته اند و در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله نیز روحانیت دوشادوش سایر رزمندگان به دفاع از کشور پرداختند بطوریکه بیشترین آمار شهدا نسبت به جمعیت مربوط به قشر روحانیت است و تقدیم ۴۰۰۰ شهید روحانی به انقلاب گواه صادقی بر این ادعا می باشد.

رییس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در ادامه سخنانش با اشاره به فریضه جهاد تبیین یادآور شد: در عصر حاضر نیز در عرصه جهاد تبیین علماء با بیانشان رسالت بزرگی را در زمینه تنویر افکار عمومی و مقابله با تهدیدات دشمنان دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی همواره ادامه دارد افزود: علت اصلی دشمنی استکبار و زیاده خواهان با ایران اینست که ایران اسلامی قدرت تمدن سازی و توانایی همراه ساختن مردم جهان را با خود دارد.

حجت الاسلام داودی تصریح کرد: تمام اقدامات دشمن اعم از تحریم، مذاکره و ... در راستای مهار قدرت تمدن سازی ایران است و میدان حملات دشمن نیز ولایت فقیه، ابزار حملاتشان فضای مجازی و اهداف حملاتشان نیز اذهان و افکار جوانان و ناامیدسازی آنان است.

وی با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآور شد: قبل از انقلاب اسلامی ایران بزرگترین وارد کننده سیم خاردار بوده است اما بحمدالله امروز به برکت انقلاب اسلامی و با تکیه و اعتماد بر جوانان ایران، قطب موشکی جهان، پرتاپ ماهواره به فضا، تولید واکسن کرونا و سایر زمینه های علمی و فرهنگی خوش درخشیده است.

حجت الاسلام الیاس داودی ابراز امیدواری کرد: آینده از آنِ اسلام است و ما مدیون خون شهدا هستیم ، شهدا از همه چیزشان، از مالشان و از جانشان گذشتند تا امروز ما با امنیت و آرامش زندگی کنیم.

402054