سینمای کاشمر در آتش سوخت

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر اتصالی کولرگازی را علت اصلی آتش‌سوزی سینمای این شهر اعلام کرد.
تصویر سینمای کاشمر در آتش سوخت

به گزارش سایت خبری پرسون، چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸.۲۰ طی تماس شهروندی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در سینما ایران بلافاصله خودورهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

امیر نژادرحیم، رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر درباره علت اصلی این حادثه گفت: «هرچند بیش از یک ساعت و ۲۰ دقیقه زمان برد تا آتش خاموش و اطفا شود اما به دلیل تاریک شدن هوا امکان بررسی علت اصلی حادثه نبود که صبح امروز با حضور کارشناسان در محل سینما وضعیت و شناسایی علت اصلی حریق مورد بررسی دقیق قرار گرفت.»

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر عنوان کرد: «طی بررسی‌های دقیق مشخص شد کولر گازی ایستاده‌ای که در کنار گیشه فروش بلیط قرار داشت، به دلیل اتصال برق منجر به وقوع حریق شده است.»

او با بیان اینکه در آن لحظه هیچکس داخل سینما نبود، گفت: «در این حادثه تمام لابی سینما به دلیل گسترش حریق به طور کامل از بین رفت و سالن اصلی نیز دچار دودزدگی شده است.»

نژادرحیم از شهروندان خواست هنگام خروج از منزل درهای تمام اتاق‌ها را ببندند تا اگر در قسمتی از خانه حریقی اتفاق افتاد، زمان رسیدن آتش به دیگر قسمت‌ها به تاخیر افتد.

وی بیان کرد: «حتی اگر درها هم ضدحریق نباشد ولی بسته بودن آن هنگام وقوع حادثه بسیار کمک می‌کند تا حریق از قسمتی به قسمت دیگر به سرعت نرسد. »

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر یادآور شد: «سینمای کاشمر بیمه بوده است.»

منبع: ایسنا

401749