اکران آنلاین «چه خوبه که برگشتی» بعد از 9 سال

فیلم سینمایی«چه خوبه که برگشتی» سرانجام بعد از 9 سال به شکل رسمی به پخش آنلاین رسید و از طریق پلتفرم نماوا به شکل اختصاصی عرضه شد.

تصویر اکران آنلاین «چه خوبه که برگشتی» بعد از 9 سال

به گزارش سایت خبری پرسون، «چه خوبه برگشتی» یکی از فیلم‌های داریوش مهرجویی است که از زمان آغاز به کار رسمی پلتفرم‌ها، پخش آنلاین نشده بود و حالا بعد از گذشت 9 سال از طریق پلتفرم «نماوا» عرضه شده است. این فیلم از روز یکشنبه بیست و دوم خرداد ماه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

چه خوبه برگشتی محصول سال 1392 است که در نخستین بار در بخش مسابقه سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت. مهرجویی این فیلم را در ژانر کمدی ساخته و فیلمنامه آن را همراه با همسرش وحیده محمدی فر براساس طرحی از گلی ترقی نوشته است.

این فیلم نخستین همکاری رضا عطاران با داریوش مهرجویی است . علاوه بر عطاران بازیگرانی چون حامد بهداد، مهناز افشار، رویا تیموریان، همایون ارشادی، حسن پور شیرازی و… بازی دارند.

چه خوبه که برگشتی داستان دندانپزشکی است به نام«فرزاد» که پس از سال‌ها به ایران می‌آید تا دور از مسائل و آشفتگی زندگی‌اش به آرامش برسد. همزمان با ورود او به کشور یک شی مرموز شبه‌فضایی پدیدار می‌شود و پای خانم دکتر یاسمین و سنگ‌های جادویی‌اش را به ماجرایی باز می‌کند که رفاقت دیرینه فرزاد و کامبیز را که سالهاست در همسایگی هم کنار دریا زندگی می‌کنند، به جدالی بیهوده می‌کشاند …

رضا درمیشان به مانند کارهای اخیر مهرجویی در این فیلم به عنوان مجری طرح و تهیه‌کننده حضور دارد.

منبع: فیلم‌نیوز

401485