کاپیتان جنجالی در سریال پیمان قاسمخانی

بهروز رهبری فرد کاپیتان اسبق پرسپولیس در سریال جدید پیمان قاسمخانی و محسن چگینی بازی می‌کند.
تصویر کاپیتان جنجالی در سریال پیمان قاسمخانی

به گزارش سایت خبری پرسون، پیمان قاسمخانی همراه با محسن چگینی مدتی است که تولید سریالی کمدی با نام «قمر در عقرب» را شروع کرده‌اند. این سریال کمدی از اوایل بهمن ماه تصویربرداریش در تهران شروع شده و به زودی به عنوان ویژه برنامه تابستانی پخش خود را شروع می‌کند.

بهروز رهبری فرد کاپیتان اسبق پرسپولیس در سریال جدید پیمان قاسمخانی و محسن چگینی بازی می‌کند.

پیمان قاسمخانی همراه با محسن چگینی مدتی است که تولید سریالی کمدی با نام «قمر در عقرب» را شروع کرده‌اند. این سریال کمدی از اوایل بهمن ماه تصویربرداریش در تهران شروع شده و به زودی به عنوان ویژه برنامه تابستانی پخش خود را شروع ‌می‌کند.

نکته قالب توجه در ترکیب بازیگران این سریال، حضور بهروز رهبری فرد کاپیتان اسبق پرسپولیس است. پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی پیش از این در سریال تلویزیونی «پژمان» با بهروز رهبری فرد همکاری کرده‌بودند و حالا در تازه ترین تولیدشان بازهم از این فوتبالیست دعوت به کار کرده‌اند.

رهبری فرد در سریال پژمان نقش فوتبالیستی به نام بهروز رهبری فرد را بازی می‌کرد که برای قرارداد بستن با یک تیم لیگ برتری به سرمربی‌گری حمید درخشان با پژمان جمشیدی رقابتی تنگاتنگ داشت. او در معدود قسمت‌هایی که در این سریال جلوی دوربین رفته بود، توانست بازی قابل قبولی از خودش ارائه دهد. حالا باید دید پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی بعد از به شهرت رساندن «پژمان جمشیدی» ، می‌توانند همین اتفاق را برای کاپیتان سال‌های نه چندان دور سرخ‌ها هم رقم بزنند.

«قمر در عقرب» که نام دیگر آن «فضایی‌ها» هست یک کمدی فانتزی است که در قالب سیت کام تولیدمی‌شود. در این سریال علاوه بر رهبری فرد بازیگران سرشناسی چون ویشکا آسایش، سام درخشانی، الناز حبیبی و… هم بازی دارند.

این سریال از محصولات اختصاصی پلتفرم «فیلیمو» است که به زودی به عنوان ویژه برنامه تابستانی این پلتفرم پخش خود را شروع می‌کند. «قمر در عقرب» یا همان فضایی‌ها براساس فیلمنامه‌ای از پیمان قاسمخانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن چگینی جلوی دوربین رفته است.

منبع: فیلم نیوز

401470