مسعود احمدی درگذشت

مسعود احمدی (شاعر) شب گذشته پس از طی یک دوره بیماری درگذشت.

تصویر مسعود احمدی درگذشت

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم ختم مسعود احمدی روز جمعه ۲۷ خردادماه از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در مسجد الزهرا (س) واقع در شهرک غرب، خیابان هرمزان، روبه روی برج‌های تهران برگزار می‌شود.

مسعود احمدی (شاعر و ویراستار) شب گذشته پس از طی یک دوره بیماری در سن ۷۸ سالگی درگذشت.

پویان احمدی (پسر مسعود احمدی) با اعلام خبر فوت این شاعر گفت: پدر که از حدود ۴ سال پیش در آسایشگاه بود شامگاه دیروز حدود ساعت ۲۴ درگذشت.

او، کهولت سن و نارسایی ریوی را دلیل فوت احمدی عنوان کرد و گفت: با توجه به آنکه انجام کارهای اداری برای خرید و دریافت قبر در بخش هنرمندان طولانی می‌شد از این رو در جوار قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) قبری را خریداری کردیم و امروز پیکر پدر را به خاک خواهیم سپرد.

به گفته پسر شاعر پیشکسوت، مراسم ختم مسعود احمدی روز جمعه ۲۷ خردادماه از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در مسجد الزهرا (س) واقع در شهرک غرب، خیابان هرمزان، روبه روی برج‌های تهران برگزار می‌شود.

مسعود احمدی متولد دهم مرداد ۱۳۲۲ در کرمان است. «۲۴ ساعت» (منظومه برای کودکان)، «شبنم و گرگ و میش» (منظومه برای نوجوانان)، مجموعه شعرهای «زنی بر درگاه»، «روز بارانی»، «برگریزان و گذرگاه»، «دونده خسته»، «قرار ملاقات»، «صبح در ساک»، «بر شیب تند عصر»، «برای بنفشه باید صبر کنی»، «دو سه ساعت عطر یاس»، و همچنین «حرف زیادی» (مجموعه مصاحبه‌های مطبوعاتی)، «دو زن» (گفت‌وگو با آیدا سرکیسیان (شاملو) و اقبال اخوان (مشیری)، «دویدن در تنهایی» (گزیده‌ای دوزبانه) و «دیگر نبودم مرده بودم» تعدادی از آثار این شاعر هستند.

منبع: ایرنا

401387