سرقت ماهرانه جیب بر حرفه ای با بیهوش کردن مردم

سارق جیب بر حرفه ای پایانه مسافر بری غرب که با طرح دوستی و بیهوش کردن مسافران اقدام به سرقت می کرد دستگیر شد.

تصویر سرقت ماهرانه جیب بر حرفه ای با بیهوش کردن مردم

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ "پیمان لطیفی" سرکلانترپنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت اشیاء قیمتی و اموال شهروندان به یک روش خاص که متهم با طرح دوستی با مسافران و بیهوش کردن انان با خوردن نوشیدنی اموالشان را سرقت می کرد، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری 209 پایانه غرب بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مشخصات متهم را شناسایی کردند افزود:حین گشت زنی در ساعات محل پایانه متهم را با همان مشخصات بدست امده مشاهده که در حال صحبت و اجرای سناریوی سرقت با همان روش می باشد که سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهم غافلگیر و دستگیر شد و در بررسی اولیه از داخل کیف متهم تعدادی مدارک هویتی غیر کشف شد .

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 45 ساله در تحقیقات پلیسی به سرقت در محل پایانه به روش بیهوش کردن مسافران و کسبه و سرقت اشیاء قیمتی آنان معترف که تا کنون 5 مال باخته شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.

سرهنگ لطیفی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد:پرونده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

401035