فال روزانه یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
تصویر فال روزانه یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی پرفرازونشیب را آغاز کرده‌اید. در این سال اتفاقهای خوشایندی در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاقها را به دستمایه‌ای برای رسیدن به موفقیتهای بیشتر تبدیل کنید. در تیر امسال با فردی دنیادیده آشنا می‌شوید. آشنایی خود با این فرد را به رفاقتی دیرینه مبدل کنید و درسهای زیادی از این فرد بگیرید. به اَمرداد که رسیدید، حسابی سرتان شلوغ می‌شود. اجازه ندهید شلوغی کارها شما را از رسیدگی به اعضای خانواده غافل کند. کارهای دشوار را به کمک اهل منزل انجام دهید و به هر قیمتی شده نگذارید حجم زیاد کارها، کمر شما را خم کند. با فرارسیدن شهریور، تغییر مهمی در زندگیتان ایجاد می‌شود. این تغییر را به نشانه‌ای برای آغاز سبک جدیدی در زندگی خود تبدیل کند. به آبان که رسیدید، عاشق می‌شوید. مواظب باشید که این احساس کار دستتان ندهد و اسیر هوا‌و‌هوس نشوید. سایه همای سعادت در آذر امسال روی سرتان میفتد. در این ماه پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول، اوضاع مالیتان را بهبود بخشید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. حجم کارهای شما در دی ماه کاهش پیدا می‌کند و فرصتی برای سفر مهیا می‌شود. به همراه اعضای خانواده راهی سفر شوید و لحظه‌های شادی را در این مسافرت تجربه کنید. بهمن امسال بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. در این ماه خطری در کمین شما نشسته به صلاحتان است که بیشتر مراقب اطراف باشید و کاری نکنید که به دردسر بیفتید. با فرا رسیدن اسفند، مشکلی سر راهتان قرار می‌گیرد. در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. فروردین سالی که از راه رسید زمان حساسی برای شماست. در این ماه احتمال سرقت یا گم‌شدن اموالتان وجود دارد. شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و مراقب داراییهایتان باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانیهای خود را فراموش کنید. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دست‌تان خارج می‌شود. یکی از اعضای خانواده در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای این فرد انجام دهید و به ایشان ثابت کنید که در لحظه‌های دشوار وی را تنها نمی‌‌گذارید. امروز لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی به شما محبت می‌کند و غرق در عشق و دوستی خواهید شد. پاسخگوی محبت عشق ‌زندگیتان باشید و به ایشان ثابت کنید که شما نیز وی را عاشقانه دوست دارید. به خاطر داشته باشید که کار و تلاش هم اندازه‌ای دارد و با کار بیش‌از‌حد سلامت خود را به خطر نیندازید.

اردیبهشت

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما را خراب کند. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. مدتی است که دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود نکشیده‌اید و اطراف‌تان حسابی شلوغ و نامنظم است. فراموش نکنید که هرج‌و‌مرج و شلوغی در زندگی، جلوی پیشرفت و موفقیت را خواهد گرفت و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و دستی به سروروی منزل یا محل کار خود بکشید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید روال زندگی شما تغییر کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز دردسر بزرگی برای شما درست می‌کند. اشتباه عشق ‌زندگیتان را نادیده بگیرید و بزرگواری خود را با چشم‌پوشی از این اشتباه ثابت کنید. یکی از دوستان نیازمند کمک است اما این فرد به اندازه‌ای عزت‌نفس دارد که نمی‌خواهد از شما یا دیگران مستقیماً درخواست کمک کند. این دوست را شناسایی کنید و بدون اینکه عزت‌نفس ایشان خدشه‌دار شود، به وی کمک نمایید.

خرداد

امروز با بی‌حوصلگی از بستر بلند شده‌اید و حال‌ خوشی ندارید. اجازه ندهید این شرایط روز شما را خراب کند. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیم، روحیه خود را باز یابید. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد. همسر یا عشق ‌زندگیتان بیمار شده و نیازمند رسیدگی شما است. هر کاری که از دستتان برای سلامت ایشان برمی‌آید را انجام دهید تا عشق‌ زندگیتان هرچه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شود. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید. شرایطی برای ورزش مهیا می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برنامه‌ای منظم برای ورزش و تحرک آماده کنید.

تیر

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. مدتی است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد و باخبر می‌شوید که سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاش‌های شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و یکی از اعضای خانواده را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید. عادت‌های ناپسندی دارید و سلامت خود را با این رفتار به خطر انداخته‌اید. در اولین فرصت فکری به حال اصلاح این عادتها بردارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید.

مرداد

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. از امروز ولخرجی را کنار بگذارید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، شرایط مالی خود را تقویت کنید. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از این کار آشنایی کاملی ندارید و بهتر است قبل از یادگیری مهارت‌های لازم، بی‌گدار به آب نزنید. بیش‌از‌حد کار می‌‌کنید و همیشه در فکر راههایی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر هستید. این روحیه اشکالی ندارد، به شرط اینکه اجازه ندهید گرفتاری‌های کاری میان شما و اعضای خانواده فاصله بیندازد.

شهریور

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌هایتان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. امروز پولی به دست شما می‌رسد اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق ‌زندگیتان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. اعضای خانواده مشکلات زیادی دارند اما امروز فرصتی برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی پیدا نمی‌کنید. یکی از دوستان و آشنایان امروز به کمک شما می‌آید و شما را از مخمصه‌ای که در آن گرفتار هستید نجات می‌دهد. کمک این دوست را فراموش نکنید و در روزهای گرفتاری دست این فرد را بگیرید.

مهر

کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌ است. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از همقطارانتان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتیتان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید. یکی از دوستان قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد.

آبان

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان مشکلی کوچک و پیش‌پاافتاده قرار دارد و این مشکل رابطه گرمی که داشتید را به سردی کشانده‌است. ادامه این وضعیت چیزی به‌غیر از فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه اختلاف‌های جزئی و پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و از امروز با محبت بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. کارهای زیادی دارید، اما بیش‌از‌حد خودتان را خسته نکنید و برای ساعتی هم که شده از کار فاصله بگیرید و استراحت کنید. پدر یا مادر درخواستی از شما دارند، امروز در اولین فرصت این خواسته را برآورده سازید.

آذر

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید.

دی

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. یکی از اعضای خانواده برای حل مشکلی مالی که شما را نگران کرده، پیش قدم می‌شود و بدهی‌ها را پرداخت می‌کند. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سرورویتان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد.

بهمن

از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستان‌تان عقب نمانید. اعتماد‌به‌نفس را در خود تقویت کنید و اجازه ندهید مشکلات شما را به زانو در بیاورد. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. اهمیتی به نظر دیگران ندهید و راه خودتان را بروید. حوصله کسی را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید. همسر یا عشق ‌ زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

اسفند

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. احتمال سرقت یکی از اموال با ارزش شما وجود دارد. به نفع شماست که چشم از مال و اموال خود برندارید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد. رفتار ناپسندی با همسر یا عشق‌ زندگیتان انجام داده‌اید و ایشان را حسابی ناراحت کرده‌اید. می‌خواهید با تقدیم هدیه‌ای پیشمانی خود را به عشق زندگیتان اعلام کنید. اما روز خوبی را انتخاب نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که عشق زندگیتان هنوز از دست شما دلخور باشد. شرایطی مهیا می‌شود تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. زندگی را بدون برنامه‌ریزی ادامه داده‌اید و این وضعیت زمینه شکست و سرخوردگی شما را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا برنامه‌ای عمل‌گرایانه طرح کنید و زندگی با با نظم و برنامه‌ریزی دنبال نمایید

400916