آتش‌سوزی گسترده در یک پایانه اتوبوسرانی در فلسطین اشغالی

پایانه مرکزی اتوبوسرانی شهر صفد در فلسطین اشغالی امروز شنبه شاهد آتش‌سوزی گسترده‌ای بود و ۱۸ دستگاه اتوبوس در این حادثه طعمه حریق شدند.
تصویر آتش‌سوزی گسترده در یک پایانه اتوبوسرانی در فلسطین اشغالی

به گزارش سایت خبری پرسون، رسانه‌های فلسطینی به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز شنبه گزارش دادند که 18 دستگاه اتوبوس در شمال فلسطین اشغالی آتش گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش، این اتوبوس‌ها به دلایل نامعلومی در شهر «صَفَد» واقع در شمال فلسطین اشغالی طعمه حریق شده‌اند.

بر خلاف رویه رسانه‌‌های رژیم اسرائیل در بایکوت کردن این گونه حوادث که طی هفته های اخیر رو به افزایش بوده، اداره رادیو و تلویزیون این رژیم این خبر را تأیید کرده و گفته است که این «آتش سوزی» در پایانه مرکزی شهر صفد رخ داده است.

رسانه‌های فلسطینی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه تن از نیروهای پلیس رژیم اسرائیل در شهر یافا خبر دادند که گفته می‌شود با خودرو زیرگرفته شده‌اند.

شب گذشته نیز محله «وادی صقیع» در شهر قدس اشغالی شاهد یک انفجار قوی بوده است. فلسطین الیوم به نقل از منابع محلی گزارش داد که صدا مربوط به انفجار بمب بوده است، با این حال، درباره جزئیاتی از این انفجار و دلایل وقوع آن، در رسانه‌های اسرائیلی گزارشی منتشر نشده است.

طی یک هفته گذشته این چهارمین حادثه «آتش سوزی» در اراضی اشغالی فلسطین است. دقیقا هشت روز پیش (جمعه) یک فقره آتش سوزی در شهر رهط گزارش شد که به رغم سانسور این حادثه مشکوک، ویدیوهایی از این آتش سوزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. به فاصله ساعتی در جنوبی ترین منطقه فلسطین اشغالی که نزدیک به محله حادثه اول بود، انفجاری در شهر بندری ایلات رخ داد.

منبع: تسنیم

400846