حمله شدید پیشکسوت آبی ها به مجیدی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد همانطور که در دوران بازی هم فوتبالیست بزرگی نبود، در دوران مربیگری هم نشان داد که مربی بزرگی نیست.
تصویر حمله شدید پیشکسوت آبی ها به مجیدی

به گزارش سایت خبری پرسون، ادموند اختر در خصوص جدایی فرهاد مجیدی از استقلال اظهار داشت: به نظر من تصمیم مجیدی یک تصمیم حرفه‌ای بود و از این نظر انتقادی به او وارد نیست اما از لحاظ احساسی ماجرا متفاوت است. مجیدی با رفتن از استقلال با احساسات چهل میلیون جوان بازی کرد...او فراموش کرده که طرفداران فوتبال در ایران حرفه‌ای نبوده و احساسی هستند. فوتبال ما فوتبالی احساسی است و عمده هواداران را جوانان ۲۰ تا ۲۵ سال تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه افزود: مگر می‌شود تیمی بعد از سال‌ها قهرمان شود و سرمربی‌اش ۲۴ ساعت بعد تیم را ترک کند؟ او حتی اجازه نداد هواداران استقلال ۲۴ ساعت بابت قهرمانی خوشحال باشند. فرهاد همانطور که در دوران بازی هم فوتبالیست بزرگی نبود، در دوران مربیگری هم نشان داد که مربی بزرگی نیست. نباید یادش برود که استقلال باعث شد فرهاد مجیدی شود.

پیشکسوت آبی‌پوشان با انتقاد از رفتار مجیدی گفت: نمی‌دانم مجیدی چگونه می‌خواهد سال‌های آینده به این تیم برگردد؟ نمی‌دانم آیا واقعا هواداران از بازگشت او استقبال می‌کنند؟ می‌گویند او تیم را قهرمان کرد و رفت اما مگر بدون او این تیم رتبه‌های پایین‌تر از دوم یا سوم به دست می‌آورد. با او هم فینال جام حذفی از دست رفت و اصلا هر نتیجه‌ای جز قهرمانی یک نتیجه افتضاح به حساب می‌آمد. استقلال قهرمان شد و انتظار هواداران تداوم بود. تداومی که باعث تکرار قهرمانی‌ها شود اما حالا شرایطی به وجود آمده که مدیریت هم دچار اشکال شده است.

اختر در رابطه با آینده نیمکت استقلال پاسخ داد: مربیان خوب زیاد داریم اما حالا شرایطی است که هر مربی ایرانی روی نیمکت استقلال بنشیند دچار حاشیه می‌شود. امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است و نکونام آینده روشنی دارد اما مربی ایرانی امسال زیر فشار خرد می‌شود. فعلا بهتر است مربی خارجی روی نیمکت بنشیند نظرم این است که در حال حاضر یک مربی خارجی خوب و نامدار می‌تواند به استقلال بیاید و کار را جمع کند اما آمدن یک مربی خارجی بزرگ و توانمند زمان‌بر است. بحث هزینه‌ را که کنار بگذاریم، مربی خارجی‌ای که بخواهد یک‌ماه مانده به مسابقات بیاید یا ۲۰ روز مانده به بازی‌ها کارش را شروع کند، به درد استقلال نمی‌خورد.

400505