نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی:

ترویج افکار بنیانگذار فقید انقلاب یک ضرورت برای جامعه اسلامی است

نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اندیشه حضرت امام(ره) راه های توسعه، عزت و استقلال را برای کشور به ارمغان آورد.
تصویر ترویج افکار بنیانگذار فقید انقلاب یک ضرورت برای جامعه اسلامی است

به گزارش سایت خبری پرسون ،محمد صفایی دلویی در آیین عزاداری و بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در گناباد افزود: به برکت همین عزت و استقلالی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده است، ایران اسلامی در حوزه های علم و فناوری، اقتصادی و امنیتی در منطقه سرآمد است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با استمرار راه امام خمینی (ره) کشور ما را به خوبی هدایت و رهبری کردند و مملکت ما مسیر عزت و تعالی را در راستای دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با اقتدار می پیماید.

این نماینده مجلس گفت: پیام الهام‌بخش حضرت امام خمینی (ره) نه تنها برای ایران اسلامی، بلکه به کل جهان صادر و مهمترین دستاورد آن اعتلای ارزشهای اسلامی و انقلابی بوده است.

وی اضافه کرد: با گذشت ۳۳ سال از ارتحال امام (ره) مردم ایران همچنان داغدار این مصیبت هستند و ترویج افکار و اندیشه بنیانگذار فقید انقلاب یک ضرورت برای جامعه اسلامی است.

صفایی ابراز امیدواری کرد که چالش های حوزه اقتصادی نیز با تدبیر رییس جمهور و برنامه ریزی دقیق رفع شود و هیات دولت با کارآمدی بر این مشکلات غلبه کند

ایرنا/

399932