تاکید ابوترابی فرد بر دغدغه اصلاح خویش

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت:باید مراقب باشیم براساس موازین دینی و شرعی و قرآنی و واجبات و محرمات حرکت کنیم و این مسیر، مسیر عزت و سعادت است یعنی دغدغه اصلاح خویش را داشتن.
تصویر تاکید ابوترابی فرد بر دغدغه اصلاح خویش

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران گفت: در مدرسه قران و اهل بیت ، عدالت و آزادی با هم پیوندی ناگسستنی دارند. تجربه حاکمیت ۵ ساله امیرالمومنین علی(ع) که مهمترین پشتوانه تئوری سازی و نظریه پردازی در حوزه حکمرانی دینی است، عدالت و آزادی و ارزش های اخلاقی، خصایص و ویژگی های حکمرانان و قانونمنداری و حقوق ملت و دفاع از مظلوم از جایگاه ممتازی برخوردار است.‌

وی افزود: از نگاه امیرالمومنین(ع) حکمرانی بدون دانش و قانونمنداری و عدالت بی معناست و اخلاق و تمدن با هم پیوندی ناگسستنی دارند.

ابوترابی فرد تصریح کرد: باید مراقب باشیم براساس موازین دینی و شرعی و قرانی و واجبات و محرمات حرکت کنیم و این مسیر، مسیر عزت و سعادت است یعنی دغدغه اصلاح خویش را داشتن. اگر حقیر دغدغه اصلاح خود را نداشته باشم نمی توانم با سخن و گفتار در جهت اصلاح جامعه قدم بردارم و باید خود را اصلاح کرد.

399896