واکنش تند طرفداران حقوق زنان به امبر هرد

امبر هرد ضربه جبران‌ناپذیری به بدنه سال‌ها تلاش ما برای حقوق‌ زنان وارد کرد و حالا مشکلات زیادی برای زنانی که واقعا تحت خشونت خانگی‌ هستند ایجاد می‌شود.

تصویر واکنش تند طرفداران حقوق زنان به امبر هرد

به گزارش سایت خبری پرسون، ساعاتی پیش بالاخره بعد از شش سال رای دادگاه ویرجینیا به نفع جانی دپ اعلام شد و او از تمام افتراهایی که امبر هرد مبنی بر خشونت خانگی به او زده شد مبرا شد.

دقایقی بعد از اعلام‌ برنده شدن‌ جانی‌ دپ در دادگاه مقابل همسر سابقش امبر هرد، او در واکنش به این حکم بیانیه‌ای منتشر کرد. او در این بیانیه نوشت:

«شش سال پیش زندگی من، فرزندانم و کسانی که به من نزدیک بودند و طرفدارانی که سالیان سالی حامی من بودند در یک چشم بهم زدن عوض شد. اتهامات غلط و بی‌پایه از طریق مدیا به من زده شد و قبل اینکه اثبات شود دو دور کره زمین را طی کرد و زندگی شخصی و کاریم را نابود کرد. و حالا شش سال بعد دادگاه زندگیم را به من برگرداند که خیلی خوشحالم.

تصمیم من برای پیگیری این دادگاه با اینکه می‌دانستم‌ کار سختی است و برای همه به صورت زنده پخش می شود، بعد از کلی فکر انجام شد. از اول هم‌ هدف من فقط مشخص شدن حقیقت بود و نه نتیجه. برملا شدن حقیقت چیزی بود که به فرزندان و طرفدارانم بدهکار بودم و حالا احساس آرامش دارم.

من از همه طرفدارانم تشکر می‌کنم و امیدوارم‌ این دادگاه برای همه زنان یا مردانی که می‌خواهند حقیقت واقعی برملا شود الهام‌بخش باشد.»

او سپس از تیم وکلایش تشکر کرد و گفت: «هنوز کلی اتفاق خوب در راه است و بالاخره پارت جدیدی در زندگی‌ من شروع شد. حقیقت هیچگاه نابود نخواهد شد.»

همچنین امبر هرد بعد از اعلام رأی دادگاه علیه او و به نفع جانی دپ بیانیه‌ای منتشر کرد.

امبر در این بیانیه نوشت: «ناامیدی که امروز تجربه کردم فراتر از کلمات است. واقعا قلبم شکست که کوهی از مدارک نتوانست در مقابل قدرت و تاثیری که همسر سابقم داشت اثرگذار باشد.

من بیشتر ناامیدم که نتیجه این دادگاه چه تاثیری برای زنان خواهد داشت. باعث می‌شود به زمانی برگردیم که وقتی زنی از تعرض به خودش صحبت می‌کرد باعث خجالتش می‌شد و باعث می‌شود خشونت علیه زنان جدی گرفته نشود.

من فکر می‌کنم تیم وکلای جانی جلوی آزادی بیان و مدارک روشنی که ما داشتیم و باعث برنده شدنمان در لندن شده بود را گرفتند. من ناراحتم این پرونده را باختم و ناراحت‌تر از اینکه حق آزادی بیانم را به عنوان یک‌ آمریکایی از دست دادم.»

همچنین ‌یکی ‌از مهم‌ترین طرفداران حقوق‌ زنان در واکنش به این اتفاق گفت: «امبر ضربه جبران‌ناپذیری را به بدنه سال‌ها تلاش ما برای حقوق‌ زنان وارد کرد و حالا مشکلات زیادی برای زنانی که واقعا تحت خشونت خانگی‌ هستند ایجاد می‌شود.»

منبع: همشهری آنلاین

399828