خبر تلخ برای آزمون؛ سردار اردوی تیم ملی را ترک کرد

سرمربی تیم ملی هنوز با حضور بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی موافقت نکرده است.
تصویر خبر تلخ برای آزمون؛ سردار اردوی تیم ملی را ترک کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی اضافه شدند، اظهار داشت: واقعیت این است که تا این لحظه تصمیم جدیدی مبنی بر لغو تصمیم قبلی از سوی سرمربی و فدراسیون به ما ابلاغ نشده و بازیکنان استقلال همچنان در تمرین حضور ندارند. تا این لحظه چیزی به ما اعلام نشده، ما فردا حدود ساعت 13 از تهران به سمت دوحه پرواز داریم. ممکن است تا آن زمان فدراسیون یا کادر فنی به ما دستور جدیدی ابلاغ کنند.

وی افزود: امروز 4 بازیکن به ما اضافه شدند، امیر عابدزاده، علیرضا جهانبخش، سید مجید حسینی و سعید عزت‌اللهی خارج از کشور بودند و به تمرین اضافه شدند.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی در مورد اینکه چه نفراتی در اردو حضور ندارند، گفت: سردار آزمون، چون یکی از اقوام نزدیکش فوت شده بود مجبور به ترک اردو با اجازه سرمربی شد. حسین کنعانی‌زادگان هم با توجه به اینکه نمی‌توانست در بازی‌های دوستانه پیش رو حضور داشته باشد، متأسفانه در خدمتش نیستیم. در مورد میلاد محمدی هم صبح امروز به ما اعلام شد تستش مثبت شده و اردو را ترک کرد. می‌دانید که بیماری کرونا عملا الان آن شدت گذشته را ندارد.

جماعت در خصوص اینکه آیا برگزاری اردو در کشور قطر برنامه منظمی دارد، عنوان کرد: بر اساس آنچه تا این لحظه به ما اعلام شده دو هفته کمپ و اردوی تمرینی داریم، بخش‌های مختلف فدراسیون در حال رایزنی هستند که ان‌شاءالله بتوانیم یک یا دو یا سه بازی در حالت ایده‌آل داشته باشیم، تا این لحظه قراردادی قطعی نشده اما مذاکرات سازنده و خوبی صورت گرفته است.

وی در خصوص برگزاری جلسه با حضور حمید استیلی، آجورلو و ماجدی و اینکه آیا اسکوچیچ در جریان بیانیه باشگاه استقلال پیرامون 5 بازیکن ملی‌پوش این تیم قرار نگرفته، عنوان کرد: پس از برگزاری مجمع مدیریت باشگاه استقلال با رفتاری بزرگ‌منشانه با مسئولان فدراسیون و اسکوچیچ جلسه‌ای گذاشتند، در خصوص این موضوعات صحبت شد، فکر می‌کنم مشخص بود که رفتار قابل دفاع و حرفه‌ای نبود. به همین خاطر باشگاه استقلال عذرخواهی کرد. در پی آن بیانیه فدراسیون یک بیانیه داد. منتظریم ببینیم اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی چه تصمیمی می‌گیرد.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی در خصوص ماجرای بازی با اروگوئه و طولانی بودن سفر به این کشور، اظهار داشت: بهترین پروازی که از دوحه به اروگوئه وجود داشت بیش از 28 ساعت است.

جماعت در مورد اینکه زمان سفر به کانادا هم تقریبا همین مقدار است، تصریح کرد: ماجرای کانادا تفاوت داشت، روزی که می‌خواستیم اردو در این کشور را طراحی کنیم بنا بر آن بود که دو هفته آنجا باشیم و سه بازی داشته باشیم. برای بازی با کانادا قرارداد بسته بودیم. در مورد اکوادور تفاهم کامل روی جزئیات انجام شده بود و به دنبال این بودیم با کلمبیا هم بازی سوم را در کانادا برگزار کنیم.

وی افزود: قرار نبود برویم یک بازی انجام بدهیم و برویم. در مورد بازی با اروگوئه مسأله متفاوت است، یک بازی است، بیست و اندی ساعت در بهترین ساعت است و ممکن بود بهترین حالت هم نصیب حال تیم نشود، اما در مورد قطر بنا نیست سه بازی انجام بدهیم، حداقل یک بازی است، مبتنی با وضعیتی که در مذاکرات خواهیم داشت و وضعیت تیم ملی ممکن است دو و در حالت ایده‌آل سه بازی باشد، اما فکر می‌کنم ما به سه بازی نرسیم. نکته این است که ما برای یک بازی بخواهیم چنین مسافتی برویم، در مورد اروگوئه قرارداد نبستیم، ولی برای بازی با کانادا قرارداد داشتیم و نمی‌توانستیم نرویم.

وی در مورد اینکه برای بازی با اروگوئه می‌خواستیم یازدهم بازی کنیم و آنها دوازدهم را در نظر داشتند، آیا حقیقت دارد، گفت: بله، در تاریخش اختلاف نظر بود. اما اساسا به آن نقطه نرسید که این مسأله باعث لغو شود. پکیج کار به گونه‌ای نبود که به تیم ملی کمک کند.

399752