عاملان تیراندازی‌های شبانه در جنت‌آباد دستگیر شدند

ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ دو شرور سابقه‌دار را که با تیراندازی‌های شبانه باعث رعب و وحشت شماری از ساکنان غرب تهران شده بودند، بازداشت کردند.
تصویر عاملان تیراندازی‌های شبانه در جنت‌آباد دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، چندی پیش خبری در خصوص تیراندازی و عربده‌کشی دو نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار محله جنت آباد به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. درجریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که دو نفر از اراذل و اوباش در محله جنت‌آباد اقدام به عربده‌کشی، ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی کرده‌اند. همچنین مشخص شد که این دو نفر چندین بار با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی شبانه‌ کرده و از محل متواری شده‌اند.

بر همین اساس شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستورکار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و ماموران پس از انجام تحقیقات تکمیلی مخفیگاه متهمان در حوالی جنت آباد را مورد شناسایی قرار دادند. همزمان هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این افراد نیز در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه ماموران طی عملیاتی به مخفیگاه این دو شرور سابقه‌دار رفت و هر دو نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه شبه سلاح کلت کمری، تعداد ۳۰۰ عدد فشنگ جنگی کلت ۹ میلی متری، تعداد ۷ قبضه سلاح سرد و دو قبضه شمشیر مخصوص درگیری از محل کشف و ضبط شد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که دو متهم دستگیر شده هدف خود از این اقدامات را قدرت‌نمایی در محله اعلام کردند. در همین راستا نیز برای هر دو متهم پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

399575