واکنش تند کیهان؛

احسان کرمی در عروسی ساسی مانکن

روز گذشته احسان کرمی بازیگر و مجری سابق صداوسیما در حالی به بهانه داغداری برای حادثه آبادان به اجرای سرود «سلام فرمانده» حمله کرد که خودش در لس آنجلس در جشن و پایکوبی با یک خواننده مستهجن همراه شده بود.
تصویر احسان کرمی در عروسی ساسی مانکن

به گزارش سایت خبری پرسون، کیهان در ادامه نوشت: احسان کرمی در تازه‌ترین مطلب خود در شبکه‌های اجتماعی با ایراد به برگزارکنندگان هم‌خوانی سرود موفق و فراگیر «سلام فرمانده»، تلاش نموده تا این هم‌خوانی را در مقابل حادثه متروپل آبادان قرار دهد.

این درحالی است که دقیقا در روزی که برای همدردی با مردم عزیز آبادان در سراسر کشور عزای عمومی اعلام می‌شود، تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که از پایکوبی او در مراسم ازدواج یکی از عناصر ضدفرهنگ و مروج محتوای مستهجن در خارج از کشور که اتفاقا در آثارش نسل کودک و نوجوان را نشانه گرفته، حکایت دارد.

البته حضور این مجری سابق در آن مراسم کذایی نشان داد که در خوشبینانه‌ترین حالت، دغدغه او مردم آبادان نیست و مانند بسیاری دیگر از سلبریتی‌های جوزده، اعتراضش کاملا نمایشی، همراه با دوقطبی‌سازی جامعه و پاشیدن نمک بر زخم مردم آبادان برای جلب توجه به خودش است. در بدبینانه‌ترین حالت نیز می‌توان از اعتقاد درونی او در ستیز با ارزش‌ها تعبیر کرد!

او از یک سو سرودی را که هدفش ترویج ارزش‌های دینی و ملی بین کودکان و نوجوانان است تقبیح می‌کند و همزمان در مراسم ازدواج عنصری که در پی ترویج مفاهیم زشت و مستهجن بین نسل جدید کشور است، شرکت می‌کند.

به عبارتی نیرو‌های صداوسیمایی که باید در مقابل ساسی مانکن‌هایِ پیاده‌نظام دشمن در جنگ فرهنگی، صف‌آرایی کنند، رفیق گرمابه و گلستان آن‌ها شده‌اند! گویا ژست اپوزیسیون، این روز‌ها برای افرادی که از نردبان آنتن رسانه ملی بالا رفته‌اند، سکه رایج شده است.

متاسفانه آنتن و بودجه‌ای که تنها داشته مادی کشور در نبرد رسانه‌ای مقابل دشمن است، در موارد متعددی در اختیار افرادی قرار گرفته و می‌گیرد که اندک اعتقادی به اهداف و مأموریت این رسانه و نظام ندارند و اعتبار به دست آمده از آن را نیز در خدمت جبهه مقابل قرار می‌دهند.

فارس نیز نوشت: «احسان کرمی» یکی از هنرپیشه‌های سینما پس از برگزاری همایش «سلام فرمانده» پستی در اینستاگرام خود علیه این اجتماع مردمی منتشر کرد. در بخشی از این متن نوشت: «این اجتماع خانوادگی حتما بیانگر جهت گیری بخشی از جامعه ایران است، اما یک سوال بنیادین ذهن مرا مشغول کرده! کدام بخش و کدام جهت؟ برگزار کنندگان و شرکت کنندگان محترم در این همایش اگر از معتقدان به دین مبین اسلام و مذهب تشیع هستند چرا در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) رییس مذهب جعفری این گردهمایی را ترتیب دادند و مرد و زن در کنار هم ایستادند و سرود خواندند؟ اگر هم دارای عرق ملی و تعصب میهنی هستند چرا در روز‌هایی که مردم آبادان و به تبع آن بسیاری از مردم ایران عزا دارند این همایش را سامان دادند؟»

اکنون تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که همین بازیگر در مراسم عروسی منتسب به یکی از خوانندگان لس آنجلسی شرکت کرده است. آن هم در روز‌هایی که به تعبیر خود مردم آبادان و به تبع آن بسیاری از مردم ایران عزا دارند.

راضیه جباری خبرنگار رادیو و تلویزیون با انتشار مطلبی در این باره نوشت: «برزو ارجمند و احسان کرمی از طرفی در صفحه شخصی خود اعلام می‌کنند که تبلیغات نمایشِ در حال اجراشون رو به‌خاطر همدردی با مردم آبادان به خاطر فضای شاد آن متوقف کرده‌اند! و از طرفی به همراه همسران خود در مراسم عروسی #ساسی_مانکن شرکت می‌کنند...

اینکه چطور می‌توانند این‌گونه دروغ بگویند به کنار! جالب اینجاست احسان کرمی معترضِ همیشه در صحنه چندروز پیش به اجرای سرود #سلام_فرمانده در ورزشگاه آزادی انتقاد کرد و نوشت: چطور میتوانیم خود را ملت ایران بدانیم وقتی غم هایمان را مشترک ندانیم و در شادی‌ها شریک نباشیم؟... چرا عده‌ای می‌خواهند ما همدل نباشیم؟

آقای کرمی چطور خود را از ملت ایران می‌دانی وقتی غم هموطنت پشیزی برای شما ارزش ندارد؟ خسته نشده‌اید از این همه تناقض و دورویی!»

399468