بسته بندی کالای فرانسوی در کارتن ایرانی!

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی پایتخت بیان کرد: به اندازه 16 میلیارد تومان ظروف قاچاق کشف کردیم که در کارتن ایرانی جای داده بودند.

تصویر بسته بندی کالای فرانسوی در کارتن ایرانی!

به گزارش سایت خبری پرسون، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 213 هزار عدد انواع ظروف آرکوپال خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 160 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

سرهنگ علی اصغر محمودیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در ادامه مبارزه با قاچاق کالا همه روزه تیم‌های گشتی و عملیاتی این پلیس به موقعیت های مختلف اعزام شده که در همین راستا مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش بیش از 160 میلیارد ریال در محدوده خیابان رجایی جنوب شدند.

وی گفت: طی بازرسی های اولیه مشاهده شد کالا ها دارای جعبه و برچسب تولید فرانسه هستند اما به صورت دو کارتنه و با بسته بندی پوششی کارتن ایرانی نگهداری می شوند که با بررسی های بیشتر مشخص شد کالاها در سامانه جامع تجارت و انبار ها ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی هستند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل 213 هزار عدد (8850 کارتن) بوده که در این راستا یک متهم دستگیر و یک انبار پلمب شد و پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 160 میلیارد اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق کالا باعث فلج شدن تولید کشور و در ادامه افزایش بیکاری و پیامدهای ناگوار آن می شود ، لذا مبارزه با آن از اهم وظایف این پلیس است که با تمام توان در راستای رسیدن به این مهم تلاش می شود.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

399321