رئیس پلیس تهران:

حادثه خیابان طالقانی امنیتی نبود

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی گفت: این موضوع امنیتی نبود و پزشک پزشکی قانونی برای تایید صلاحیت روانی فرد دستگیر شده اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
تصویر حادثه خیابان طالقانی امنیتی نبود

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حسین رحیمی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی در خیابان طالقانی تهران افزود: روز گذشته جنایتی در روستای بالابان در شهریار اتفاق افتاد و فردی اقدام به شلیک به ۶ نفر از نگهبانان کرد که در نتیجه چهار نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: با اقدامات ویژه برای شناسایی قاتل از روز گذشته اقدامات لازم انجام و قاتل متواری و در جای دیگری مخفی شده بود و امروز در یک درگیری با ماموران پلیس در خیابان طالقانی شلیک کرد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در این حادثه چهار نفر مجروح شده‌اند افزود: با رشادت و پایمردی ۲ نفر از همکاران ما، فرد مسلح دستگیر شد و با بررسی‌های مشخص شده که این فرد آن قاتل روز گذشته است و امروز هم قصد داشته به افراد دیگری صدمه بزند.

به گفته رحیمی، متهم ۲۴ ساله است و تیرهایی که در این حادثه شلیک شده با تیرهایی که روز گذشته در شهریار شلیک شده مطابقت دارد همچنین باید توجه ویژه‌ای برای برخورد با استفاده کنندگان سلاح صورت گیرد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه انگیزه این فرد از درگیری با نگهبانان به دلیل اختلاف مالی بوده افزود: موضوع امنیتی مطرح نیست و صرفا اختلافات مالی بوده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: ماموران ما تلاش کردند که این فرد را زنده دستگیر کنند که این امر اتفاق افتاد و تاکید می شود امروز هیچ تجمعی در محل حادثه نبوده است‌.

در ادامه این نشست رئیس دادسرای جنایی تهران بزرگ گفت: متهم در روز گذشته براساس اعترافات خود او با توجه به اختلافاتی که با نگهبانان داشته با تهیه سلاح اقدام به تیراندازی کرده است.

محمد شهریاری با بیان اینکه انگیزه وی اختلافات مالی مطرح شده است افزود: بی درنگ به همراه بازپرس کشیک قتل در محل حاضر شدیم و از طریق کلانتری به ما اعلام شد که وی در خیابان طالقانی مشاهده شده است.

399140