بهرام رادان بازیگر امیر جدیدی شد

کنسرت نمایش «سی‌صد» به کارگردانی امیر جدیدی و بازی بهرام رادان روی صحنه می رود.
تصویر بهرام رادان بازیگر امیر جدیدی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سهراب پورناظری آهنگساز و نوازنده موسیقی دستگاهی و مقامی ایرانی از برگزاری تازه‌ترین کنسرت نمایش خود با عنوان «سی‌صد» به کارگردانی امیر جدیدی خبر داد.

سهراب پورناظری آهنگساز موسیقی دستگاهی و مقامی و نوازنده سازهای کمانچه، سه تار و تنبور از زمان برگزاری کنسرت نمایش جدید خود به نام «سی‌صد» با تهمورس پورناظری و خوانندگی رضا بهرام خبر داد.

کنسرت نمایش «سی‌صد» اولین فعالیت پورناظری در این عرصه نیست و او در سال ۱۳۹۶ با همراهی همایون شجریان کنسرت نمایش «سی» را روی صحنه برده بود. کنسرت نمایش «سی» به کارگردانی علی‌اصغر دشتی براساس سه داستان از داستان‌های «زال و رودابه»، «رستم و اسفندیار» و «رستم و سهراب» از شاهنامه فردوسی بود که در مرداد و شهریور ۱۳۹۶ در کاخ سعدآباد تهران اجرا شد.

این نمایش به نویسندگی نغمه ثمینی و بازیگری سحر دولتشاهی، بهرام رادان، مهدی پاکدل، بانیپال شومون، حسین صوفیان، دلنیا آرام و صابر ابر به نمایش در آمد و همچنین همایون شجریان خواننده و سهراب پورناظری آهنگساز این پروژه بود.

حالا بعد از ۴ سال از اجرای آن کنسرت، سهراب پورناظری قصد دارد که کنسرت نمایش «سی صد» را به کارگردانی امیر جدیدی، آهنگسازی برادرش تهمورس پورناظری و خوانندگی رضا بهرام روی صحنه ببرد. مهران غفوریان، بهرام رادان، غزل شاکری، دلنیا آرام، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیر جدیدی بازیگرانی هستند که روی صحنه این کنسرت نمایش خواهند رفت.

نقطه قوت کنسرت نمایش قبلی پورناظری، اجرای زنده همایون شجریان بود و حالا که همایون شجریان حضور ندارد و رضا بهرام که بیشتر به خوانندگی موسیقی پاپ شهرت دارد، در این نمایش اجرا خواهد کرد باید دید نتیجه چه می شود و البته صرف دیدن اجرای خواننده‌ای که پاپ می‌خواند، با سازهای زهی آن هم در دستگاه‌های آوازی خود به خود نکته قابل توجهی است که می‌تواند قابل توجه قرار بگیرد.

زمان برگزاری کنسرت نمایش «سی‌صد» برای خرداد و تیرماه ۱۴۰۱ در کاخ سعدآباد تهران برنامه‌ریزی شده است.

سهراب پورناظری تجربه همکاری با خواننده‌هایی چون همایون شجریان، پدرش زنده‌یاد محمدرضا شجریان، حمیدرضا نوربخش، دنیا کمالی و علیرضا قربانی را دارد. سال‌های قبل از کرونا همزمان با انتشار آلبوم «ایران من» اوج همکاری همایون شجریان و سهراب پورناظری بود که نتیجه این همکاری که هم اکنون به جدایی کشیده است، آلبوم‌هایی چون «ایران من»، «رگ خواب»، «آرایش غلیظ» و «خداوندان اسرار» بوده است.

منبع: صبا

399103