اعمال محدودیت در برخی محورهای شمالی

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد در صورت سنگین بودن ترافیک، برخی محورهای منتهی به شمال کشور فردا یک‌طرفه خواهند شد.
تصویر اعمال محدودیت در برخی محورهای شمالی

به گزارش سایت خبری پرسون، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محورهای کندوان و هراز فردا جمعه ۶ خرداد در صورت ترافیک سنگین یک طرفه خواهند شد و بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای جمعه و شنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز و سوادکوه، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و تردد همه تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است.

مرکز مدیریت راه ها اعلام کرد تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌ شود

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون محورهای کوهستانی استان مه‌گرفته و به دلیل بارش باران لغزنده است از این رو به رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت سرعت مطمئنه و همراه داشتن سوخت کافی و لباس گرم از توقف در محورهای کوهستانی به خصوص در گردنه‌ها که احتمال ریزش سنگ، رانش کوه وجود دارد، خودداری کنند. آمدوشد خودروها نیز در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر عادی و روان است.

398915