جلسه مجمع خیرین کشور برگزار شد

دویست و سی و یکمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور چهارشنبه چهارم خرداد ماه تشکیل گردید.
تصویر جلسه مجمع خیرین کشور برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، دویست و سی و یکمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور چهارشنبه چهارم خرداد ماه 1401با حضور استاندار استان کرمانشاه امیری مقدم و محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تشکیل گردید.

در این جلسه ضمن بحث پیرامون تشکیل مجمع خیرین استان کرمانشاه مقرر گردید استاندار به اتفاق مدیرکل محترم بهزیستی و مدیر هلال احمر استان به عنوان هیئت موسس از خیرین و موسسات خیریه استان دعوت به عمل آورند و نسبت به برگزاری انتخابات و تعیین هیئت مدیره مجمع خیرین استان کرمانشاه اقدام لازم انجام گیرد. ضمناً مقرر گردید از کرمانشاهی های خارج از استان در جلسه انتخابات دعوت به عمل آید و انتخابات به نحوی باشد که همه افراد شرکت کننده در کمیسیون‌های مختلف جهت ایفای نقش شرکت کنند.

در این جلسه تاکید گردید از علمای اهل تسنن و خیرین جهت شرکت در مجمع خیرین استان دعوت گردد.

مقرر گردید مجمع خیرین استان تهران به عنوان استان معین مجمع خیرین کرمانشاه به این استان کمک نماید.

همچنین مقرر شد در آینده استان کرمانشاه به عنوان پایلوت برای بحث بانک زمان و نذر تخصص استفاده شود .

شرکت نمایندگان استان مقدس رضوی در جلسه مجمع

در این جلسه استاد آقا مدیرعامل بنیاد برکت رضوی و سعید جعفری مدیرعامل موقوفات آستان قدس رضوی استان تهران شرکت نمودند.

ابتدا بوربور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور ضمن بیان طرح بانک زمان و نذرتخصص توضیحاتی ارائه نمودند و از آستان مقدس رضوی درخواست داشتند که برای پربار تر شدن این طرح ها ، آستان مقدس رضوی از لحاظ معنوی به این موضوع کمک نمایند.

استاد آقا ضمن تشریح فعالیت‌های آستان مقدس رضوی و استقبال از این طرح ها آمادگی خود را جهت همکاری اعلام نمودند.

تقدیر و تشکر ازمجمع خیرین استان ها

در این جلسه مقرر گردید از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین استان‌های تهران، گلستان، گیلان وخراسان رضوی به خاطر عملکرد و فعالیت های انجام شده تقدیر و تشکر کتبی به عمل آید.ضمتا مقررشدباتوجه به اقدامات شایان توجه مدیر عامل استان گلستان از ایشان تقدیر کتبی بعمل آید.

همچنین مقرر گردید استان هایی که تا کنون موفق به تشکیل مجمع خیرین نشده‌اند با پیگیری مجمع و همکاری هلال احمر استان نسبت به تشکیل و راه اندازی مجمع خیرین استان مربوطه اقدام نمایند.

398894