به گزارش سایت خبری پرسون، سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی همکاران ستادی و استانی بانک اظهار داشت: این پروژه با هدف مدیریت و ساماندهی نمایشگرهای شعب سراسر کشور به اجرا درآمده است که اطلاع رسانی محصولات و خدمات بانک، سرویس نوبت دهی در شعب و تحلیل عملکرد شعب در میزان ارائه خدمات به مشتریان از جمله مزایای این پروژه است.
رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: فعالیتهای مناسبی در طی سالهای اخیر در حوزه روابط عمومی صورت پذیرفته است که همراهی همکاران روابط عمومی در استانها نیز در این مهم اثربخش بوده است.
وی افزود: کارکرد روابط عمومی در حوزههای اطلاع رسانی در صورتی قابل اتکا است که این واحد در جایگاه اصلی و رفیع خود قرار داشته باشد.
رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: انعکاس عملکرد و خدمات ارزنده بانک در حوزههای مختلف در تقویت بانک به لحاظ افزایش سرمایه و ارتقای سطح بانک در سطح جامعه و دولت تاثیرگذار بوده است و تداوم این رویکرد نیز قابل اهمیت است.
فتاحی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته بیش از 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون پرداخت شده است که از جمله ده هزار میلیارد ریال در حوزه مشاغل خانگی و ده هزار میلیارد ریال در حوزه اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد بوده است و سهم قابل توجهی از عملکرد اعتباری بانک در حوزههای توسعهای و حمایت از بخشهای مهم تولید و اشتغال کشور بوده است.
وی گفت: تسهیل در پرداخت تسهیلات عمومی و حمایت از فعالیتهای دانش بنیان از راهبردهای بانک در دوره پیش رو است.
امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: پیشرفتهای فناوری اطلاعات موجب تحولات گستردهای در حوزه کسب و کار و بانکداری شده است و تغییراتی در فرآیندهای بانکداری در حال وقوع است که همکاران روابط عمومی نقشی مهم در مواجهه فعالانه و کمک برای مدیریت جریان تغییرات بر عهده دارند.
وی افزود: شایسته است روابط عمومی در چرخه صحیح اطلاعات میان درون و برون سازمان نقش کارآمد ایفا نماید و در نگهبانی از ارزشها و داراییهای سازمان پیشگام باشد.
عصارزاده خاطرنشان کرد: انعکاس واقعیتهای درون به برون سازمان نیازمند بستر مطمئن و شفاف اطلاعات است.
وی گفت: از همکاران حوزه روابط عمومی انتظار میرود با روحیه یادگیرنده بر اوضاع و احوال سازمان تسلط و احاطه کافی داشته باشند.
محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تولیدات، ذخایر و منابع مالی و اقتصادی و نیز سرمایه ملی هر کشور محسوب میشوند و همچنین ابعادتاریخی، فرهنگی و داراییهای غیرملموس و معنوی کشور نیز در این حیطه قابل ارزیابی هستند و جایگاه ایران از لحاظ سرمایه ملی در میان کشورهای دنیا مطلوب است که قابل ارتقانیز میباشد.
ایرانی گفت: روابط عمومی نقش ارتباطی میان جامعه و سازمان را عهده دار است و همکاران روابط عمومی بانک توسعه تعاون نقش اساسی در تبیین خدمات و دستاوردهای این بانک ایفا میکنند.
سعید معادی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و بازاریابی گفت: روابط عمومی از محورهای اصلی فرهنگ سازی در سازمان است و میتوانند در یکپارچگی میان افکار عمومی و سازمان مؤثر واقع شوند.
وی افزود: همکاران روابط عمومی در برندسازی، هویت و اعتبار سازمان نقش کلیدی ایفا نمایند و با تولید محتوای کاربردی و تخصصی و ارسال پیامهای مخاطب محور، در ایجاد اعتماد میان سازمان و مخاطبین و مشتریان فعالیت نمایند.
صاحب نظر ارتباطات در ادامه گفت: پیام و محتوا با مکانیزم هایی در شکلهای گوناگون و قالبهای متنوع از سوی روابط عمومی به مخاطب منتقل میشود و بازخورد آن نیز از سوی مقابل انعکاس مییابد و حفظ این دو رابطه دو سویه در وضعیت و رویکرد مناسب میتواند در برانگیختن اعتماد به سازمان و حفظ احترام تاثیرگذار باشد.
معادی خاطر نشان کرد: تبیین عملکرد گذشته و استمرار اقدامات بر مبنای قانون نیز میتواند زمینه ساز اعتماد باشد.
وی رویکرد پژوهش گری و تحقیق را برای همکاران الزامی دانست و گفت: روابط عمومی خود باید محرک و برانگیزنده باشد و سازمان را به حرکت درآورد و در حرکت سازمان به سمت تعالی و پیشرفت، به عنوان پیشران و پیشرو عمل نمایند.
معادی تصریح نمود: روابط عمومی اندیشمند، دانش محور، یادگیرنده، محقق و مردم مدار به عنوان سرمایهای قابل اتکا در سازمان و جامعه مطرح است.
محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی گفت: وظیفه معرفی، حفظ و ارتقای داراییهای معنوی و نامشهود سازمان و نیز معرفی برند و جایگاه بانک در سطح کشور وظیفه تکتک کارکنان سازمان محسوب میشود و معرفی بهصورت تخصصی این داراییها بر عهده روابط عمومی متخصص و باانگیزه است.