از پروژه کمند در بانک توسعه تعاون رونمایی شد

پروژه کمند(کنترل متمرکز نمایشگرهای دیجیتال) در همایش کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون رونمایی گردید.
تصویر از پروژه کمند در بانک توسعه تعاون رونمایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی همکاران ستادی و استانی بانک اظهار داشت: این پروژه با هدف مدیریت و ساماندهی نمایشگرهای شعب سراسر کشور به اجرا درآمده است که اطلاع رسانی محصولات و خدمات بانک، سرویس نوبت دهی در شعب و تحلیل عملکرد شعب در میزان ارائه خدمات به مشتریان از جمله مزایای این پروژه است.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: فعالیت‌های مناسبی در طی سال‌های اخیر در حوزه روابط عمومی صورت پذیرفته است که همراهی همکاران روابط عمومی در استانها نیز در این مهم اثربخش بوده است.

وی افزود: کارکرد روابط عمومی در حوزه‌های اطلاع رسانی در صورتی قابل اتکا است که این واحد در جایگاه اصلی و رفیع خود قرار داشته باشد.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: انعکاس عملکرد و خدمات ارزنده بانک در حوزه‌های مختلف در تقویت بانک به لحاظ افزایش سرمایه و ارتقای سطح بانک در سطح جامعه و دولت تاثیرگذار بوده است و تداوم این رویکرد نیز قابل اهمیت است.

فتاحی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته بیش از 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون پرداخت شده است که از جمله ده هزار میلیارد ریال در حوزه مشاغل خانگی و ده هزار میلیارد ریال در حوزه اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد بوده است و سهم قابل توجهی از عملکرد اعتباری بانک در حوزه‌های توسعه‌ای و حمایت از بخش‌های مهم تولید و اشتغال کشور بوده است.

وی گفت: تسهیل در پرداخت تسهیلات عمومی و حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان از راهبردهای بانک در دوره پیش رو است.

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: پیشرفت‌های فناوری اطلاعات موجب تحولات گسترده‌ای در حوزه کسب و کار و بانکداری شده است و تغییراتی در فرآیندهای بانکداری در حال وقوع است که همکاران روابط عمومی نقشی مهم در مواجهه فعالانه و کمک برای مدیریت جریان تغییرات بر عهده دارند.


وی افزود: شایسته است روابط عمومی در چرخه صحیح اطلاعات میان درون و برون سازمان نقش کارآمد ایفا نماید و در نگهبانی از ارزشها و دارایی‌های سازمان پیشگام باشد.

عصارزاده خاطرنشان کرد: انعکاس واقعیت‌های درون به برون سازمان نیازمند بستر مطمئن و شفاف اطلاعات است.

وی گفت: از همکاران حوزه روابط عمومی انتظار می‌رود با روحیه یادگیرنده بر اوضاع و احوال سازمان تسلط و احاطه کافی داشته باشند.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تولیدات، ذخایر و منابع مالی و اقتصادی و نیز سرمایه ملی هر کشور محسوب می‌شوند و همچنین ابعادتاریخی، فرهنگی و دارایی‌های غیرملموس و معنوی کشور نیز در این حیطه قابل ارزیابی هستند و جایگاه ایران از لحاظ سرمایه ملی در میان کشورهای دنیا مطلوب است که قابل ارتقانیز می‌باشد.

ایرانی گفت: روابط عمومی نقش ارتباطی میان جامعه و سازمان را عهده دار است و همکاران روابط عمومی بانک توسعه تعاون نقش اساسی در تبیین خدمات و دستاوردهای این بانک ایفا می‌کنند.

سعید معادی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و بازاریابی گفت: روابط عمومی از محورهای اصلی فرهنگ سازی در سازمان است و می‌توانند در یکپارچگی میان افکار عمومی و سازمان مؤثر واقع شوند.

وی افزود: همکاران روابط عمومی در برندسازی، هویت و اعتبار سازمان نقش کلیدی ایفا نمایند و با تولید محتوای کاربردی و تخصصی و ارسال پیام‌های مخاطب محور، در ایجاد اعتماد میان سازمان و مخاطبین و مشتریان فعالیت نمایند.

صاحب نظر ارتباطات در ادامه گفت: پیام و محتوا با مکانیزم هایی در شکل‌های گوناگون و قالب‌های متنوع از سوی روابط عمومی به مخاطب منتقل می‌شود و بازخورد آن نیز از سوی مقابل انعکاس می‌یابد و حفظ این دو رابطه دو سویه در وضعیت و رویکرد مناسب می‌تواند در برانگیختن اعتماد به سازمان و حفظ احترام تاثیرگذار باشد.

معادی خاطر نشان کرد: تبیین عملکرد گذشته و استمرار اقدامات بر مبنای قانون نیز می‌تواند زمینه ساز اعتماد باشد.

وی رویکرد پژوهش گری و تحقیق را برای همکاران الزامی دانست و گفت: روابط عمومی خود باید محرک و برانگیزنده باشد و سازمان را به حرکت درآورد و در حرکت سازمان به سمت تعالی و پیشرفت، به عنوان پیشران و پیشرو عمل نمایند.

معادی تصریح نمود: روابط عمومی اندیشمند، دانش محور، یادگیرنده، محقق و مردم مدار به عنوان سرمایه‌ای قابل اتکا در سازمان و جامعه مطرح است.

محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی گفت: وظیفه معرفی، حفظ و ارتقای دارایی‌های معنوی و نامشهود سازمان و نیز معرفی برند و جایگاه بانک در سطح کشور وظیفه تک‌تک کارکنان سازمان محسوب می‌شود و معرفی به‌صورت تخصصی این دارایی‌ها بر عهده روابط عمومی متخصص و باانگیزه است.

398705