آتش سوزی ۴ دستگاه اتوبوس و مصدومیت دو شهروند

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک گاراژ نگه‌داری خودرو در بلوار ولایت خبر داد و گفت: این حادثه حریق چهار دستگاه اتوبوس و مصدوم شدن دو شهروند را به دنبال داشت.
تصویر آتش سوزی ۴ دستگاه اتوبوس و مصدومیت دو شهروند

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد هادی قانع گفت: با اعلام خبر آتش‌سوزی در گاراژ نگه‌داری خودرو در بلوار ولایت در ساعت ۱۵:۴۱ امروز، با توجه به حساسیت حادثه آتش نشانان از پنج ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: محل حادثه یک گاراژ تعمیر اتوبوس‌های شهری و بین شهری بود که یکی از اتوبوس‌ها در حین تعمیر دچار آتش سوزی شده و این حادثه علاوه بر سرایت شعله‌های آتش به سه اتوبوس همجوار منجر به سوختگی دو نفر از کارکنان گاراژ شده بود.

قانع گفت: آتش به سرعت در حال گسترش بود و با توجه به وجود حدود ۱۵ اتوبوس دیگر در محل و مجاورت این گاراژ با کارگاه تولید سبد و کارتن عدم کنترل به موقع حریق حادثه‌ای بزرگ را رقم می‌زد.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، ضمن تحویل مصدومین به عوامل اورژانس با تلاش تیم‌های عملیاتی از پنج ایستگاه شعله‌های آتش کنترل و در نهایت حریق خاموش و از گسترش به اطراف جلوگیری شد.

398521