بررسی وضعیت کنونی رمزارز برتر؛

بیت کوین در لبه پرتگاه!

شاخص اس اند پی ۵۰۰ (S&P ۵۰۰) با کاهش ۲۰ درصدی نسبت به سقف تاریخی خود، اکنون به طور رسمی وارد یک بازار نزولی شده که به عنوان یک علامت هشدار برای دارایی های پرریسک مثل بیت کوین قلمداد می شود.
تصویر بیت کوین در لبه پرتگاه!

به گزارش سایت خبری پرسون، همچنان عملکرد بیت کوین و سهام با هم هماهنگ است و هر دو در رکود به سر میبرند.

داده‌ها نشان می‌دهند که قیمت بیت‌کوین/دلار آمریکا در آخر هفته به کمتر از ۲۸۷۰۰ دلار کاهش یافته و اکنون حدود ۵۰۰ دلار افزایش یافته است.

2

نمودار بیتکوین به دلار در تایم 4 ساعته

این جفت ارز افت 4.7 درصدی نسبت به بالاترین قیمت 30700 دلاری دو روز قبل خود داشت.

S&P 500 پس از یک ریزش اولیه در بازار باز، موفق شد روند خود را معکوس کند، با این حال تمایلات بازار نزولی همچنان ادامه دارد شاخص S&P 500 اکنون 20 درصد کمتر از بالاترین سطح خود نسبت به سال گذشته معامله شد.

3

یک حساب کاربری در توییتر که از حامیان بلاک چین است درباره عملکرد بازار ایالات متحده اظهار داشت:

با توجه به بازار سهام و شاخص داو جونز بیت کوین هنوز در لبه پرتگاه است.

در ادامه یکی از مفسران توییتر به نام PlanC استدلال کرد که تحولات اقتصادی همچنان می تواند بیت کوین را به میزان قابل توجهی از سطوح فعلی پایین تر بیاورد.

PlanC اضهار داشت:"اگر شرایط اقتصادی ثبات قابل اطمینانی داشت، می‌توانستم بگویم 25تا 27.5 هزار دلار کف بیت کوین است، اما به احتمال زیاد عوامل کلان بیت کوین را به 22 تا 24 هزار کاهش می دهند. قوی سیاهی هم وجود دارد که کف 15 تا 20 هزار دلار را به یک احتمال تبدیل می کند.

فراتر از سهام، شاخص دلار آمریکا (DXY) در حال رسیدن به بالاترین سطح بیست ساله خود قرار دارد و پس از شکست محدوده 102در حال تثبیت وضعیت خود بالای این مقاومت است.

4

نمودار هفتگی شاخص دلار آمریکا (DXY)

ماه می 2022 برای بدترین ماه بیت کوین با ماه می سال 2021 رقابت می کند.

داده‌های کوین گلس نشان می‌دهد که بازده ماه می بیت‌کوین تاکنون منفی 22 درصد بوده که بزرگترین عقب‌نشینی ماه می به جز ماه می سال ۲۰۲۱ بوده است.

5

همچنین این ارقام تایید کرد که سال 2022 نیز بدترین عملکرد پنج ماهه اول سال برای بیت کوین از سال 2018 بوده است.

398326