دستگیری ترسوترین دزد شیراز!

فردی که با ضرب و شتم زنی کهنسال طلاهای به ارزش 10 میلیارد ریال او را سرقت کرده و فرار کرده بود، دستگیر شد.
تصویر دستگیری ترسوترین دزد شیراز!

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت زنی کهنسال به کلانتری مرکز شهرستان شهرضا منبی بر اینکه فردی با مراجعه به منزل وی، او را مورد ضرب و شتم قرار داده و طلاجاتش را به سرقت برده است پرونده در اختیار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و کارآگاهان پیگیری موضوع را به صورت تخصصی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات پلیسی و هوشمندانه سرانجام رد پای یکی از افراد غیر بومی که دارای چندین فقره سابقه سرقت بود را در این سرقت به دست آورده و با پیگیری‌های تخصصی دریافتند وی در شهرستان شیراز حضور دارد.

اعتراف به سرقت طلا

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از اطلاع از حضور متهم در شهر شیراز با هماهنگی مرجع قضایی به این شهر رفته و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی این شهر فرد سارق را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم که در ابتدا منکر حضور خود در شهرستان شهرضا و هر گونه جرمی از سوی خود بود اما در مواجه با مدارک و مستندات مستدل پلیس نهایتاً به سرقت طلاجات زنی کهنسال در این شهرستان اعتراف کرد.

ترکیان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش طلاجات مذکور را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم بری انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

398055