دستگیری قاتل تیرانداز!

یک قاتل جوان با ۳۶ ساله پس از ۷ ماه فراری بودن بالاخره به دام پلیس افتاد.
تصویر دستگیری قاتل تیرانداز!

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار احمد طاهری گفت: اواخر مهرماه سال قبل و در پی قتل مسلحانه جوانی 36 ساله در یکی از مناطق شهرستان خاش ، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل قتل به جمع‌آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و طی چندین شبانه‌روز تلاش عامل این جنایت را که جوانی 32 ساله بود شناسایی کردند و مشخص شد متهم به دلیل اختلافات مالی با شلیک گلوله سلاح کلاش مقتول را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.
دستگیری قاتل فراری

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند چند روز قبل به سرنخ‌هایی از حضور مجدد او در سطح شهرستان به دست آورده و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.


وی ادامه داد: در نهایت با تحقیقات انجام شده محل اختفاء متهم فراری در یکی از روستاهای اطراف خاش شناسایی و متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از هفت ماه فرار دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با اخلالگران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل و نگهداری سلاح آگاه سازند.

398026