در مافیا کاربلد نیستم

گپ و گفت با امیرحسین مدرس به بهانه حضور در شب های مافیا

گپ کوتاه ما را با «امیرحسین مدرس» به بهانه حضورش در رئالیتی شو «شب های مافیا» بخوانید.
تصویر گپ و گفت با امیرحسین مدرس به بهانه حضور در شب های مافیا

به گزارش سایت خبری پرسون، در دهه ۷۰ با برنامه موفق و خاطره انگیز «نیمرخ» فعالیت در عرصه اجرا را تجربه کرد و بعد پا به عرصه بازی در آثار متعدد نمایشی و سینمایی گذاشت. او که دارای مدرک لیسانس‌ زبان‌ و ادبیات‌ فارسی‌ است، تنها فعالیت خود را محدود به اجرا و بازی نکرده است، بلکه هنرمند چیره‌دستی است که سازهایی همچون تار، تنبور و دف می‌نوازد، صدای خوبی دارد و می‌خواند و صدایش را در تیتراژ چند برنامه و سریال شنیده‌اید، حتی آلبوم بیرون داده و کنسرت هم برگزار کرده است. دست به قلم است، خطاطی می‌کند، می‌نویسد و شعر می‌گوید و روزنامه‌‌نگاری‌ را هم در کنار دیگر هنرها تجربه کرده است.

امیرحسین مدرس این روزها در رئالیتی شوی شب های مافیا حضور دارد. او درباره دلایل حضورش در این مسابقه می‌گوید: «از طریق گروه تولید شب‌های مافیا دعوت شدم. قبلاً چندین قسمت را دیده بودم و از این بازی اندکی شناخت داشتم. فرم، کیفیت و جذابیت این رئالیتی شو، بسیار بهتر و متفاوت با چیزی‌ است که از تلویزیون پخش می‌شود.

امیرحسین مدرس درباره علت حضورش در شب های مافیا توضیح می‌دهد: «به هرحال همه برنامه‌ها و فیلم‌ها و اساساً هر کار و فعالیتی، هوادار و منتقد دارد و به نقدهایی که به بهتر شدن کارها کمک می‌کند، باید توجه کرد.» مدرس می‌گوید که چندان به جنس و نوع این بازی مسلط نبوده ولی در طول مسابقه تلاش کرده تا بتواند خوب بازی کند و البته از آن یافته‌هایی هم داشته باشد: «اگرچه در این بازی، توانمند و کاربلد نیستم اما به این دلیل که بر خوب شنیدن، شکیبایی، استدلال، نکته‌سنجی، توجه به جزئیات و تدبیر تمرکز دارد، آن را می‌پسندم و نوعی آزمون می‌دانم و صرفاً به عنوان «بازی» به آن نگاه نمی‌کنم.»

منبع: فیلیمو شات

گفت و گو: مریم ضیغمی‌محمدی

397965