خوشبرگ بار دیگر مهمان نوجوانان و مخاطبان شبکه امید شد

به گزارش روابط عمومی و مشاور رسانه ای مجموعه تلویزیونی (خوشبرگ ) این مجموعه به تهیه کنندگی ایمان ایرامنش به عنوان اولین و تنها سریال ویژه ی نوجوانان در حوزه کتاب و کتاب خوانی است که در شرایط سخت روزهای ابتدای کرونا در شبکه امید تولید و پخش شده بود و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد اینبار همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی هر شب در ساعت 21:30 و هرروز در ساعت 15:30 روز بعد پخش و باز پخش می شود.
تصویر خوشبرگ بار دیگر مهمان نوجوانان و مخاطبان شبکه امید شد

به گزارش سایت خبری پرسون، خوشبرگ به ماجراهای یک محله و رستوران می پردازد؛ رستورانی متفاوت که در آن به جای غذا با کتاب از مشتریانش پذیرایی می کند‌ و در هر قسمت ماجراهایی را بین کارکنان رستوارن، مشتریان و همسایگانشان روایت می کند. این مجموعه در هر قسمت یک کتاب را به کودکان و نوجوانان معرفی میکند و نوجوانان را به خواندن کتاب تشویق و ترغیب می کند.

مجموعه تلویزیونی خوشبرگ در 26 قسمت هرشب مهمان خانواده های ایرانی است.

برخی عوامل سازنده این مجموعه عبارتند از: تهیه کننده: ایمان ایرانمنش، کارگردان: رامین معقولی، ،نویسنده: مصطفی رجب‌زاده، بازیگران: رضا فیاضی، مجید شهریاری، محمد اسدی، الهه فیض، امیرحسین صفرعلی، آیدا ابراهیمی، شهرزاد علی‌محمدی، سونیا خاموشی، امیرمحمد میرسید و... مشاور امور رسانه ای و روابط عمومی: مهسا جلوه، عکاس و کارگردان پشت صحنه: علی بوجاری، پشتیبانی فنی: موسسه سینمایی جم(علی رضایی) و...

397635