رئیس هیات مدیره شرکت کابل سینا:

تحقق افزایش تولید برآیند حمایت های بانک ملی است

رئیس هیات مدیره شرکت کابل سینا با اشاره به این که خدمات مالی بانک ملی ایران موجب افزایش تولید در شرکت شده است، گفت: اگر توانسته‌ایم به ‌عنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه معرفی شویم و یا اینکه نیروی های متخصص مستقیم داشته باشیم به ‌واسطه حمایت ها و همکاری های بانک ملی ایران بوده است.
تصویر تحقق افزایش تولید برآیند حمایت های بانک ملی است

به گزارش سایت خبری پرسون، به گزارش جهان اقتصاد به نقل از بانک ملی ایران، ناصر احمدی در حاشیه حضور در بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به این که بانک ملی ایران از جمله بانک‌هایی است که در هموارسازی تامین مالی صنایع کلیدی و زیر ساخت های اساسی در کشور، قدم‌های مناسبی را برداشته است، گفت: بانک ملی ایران با حمایت و تامین مالی نقش چشمگیری در توسعه این شرکت طی سال های گذشته داشته است.

وی با بیان این که حمایت‌ها و خدمات مالی بانک ملی ایران از صنایع موجب رشد و شکوفایی کشور شده است، گفت: طی سال‌های گذشته تولید کابل عمدتا در انحصار چند کشور در جهان بود، اما اکنون با حمایت‌ها و تامین مالی بانک ملی ایران صددرصد این محصول در داخل کشور توسط شرکت کابل سینا تولید می‌شود.

رئیس هیات مدیره کابل سینا در ادامه افزود: این شرکت با حمایت‌های به عمل آمده و با تکیه بر متخصصان داخلی با دستیابی به دانش فنی، تکنولوژی پیشرفته، استاندارد‌های روز دنیا و تلاش و پشتکار موفق شده محصولات برتر را در کشور طراحی و تولید کند.

این کارآفرین برتر اظهار داشت: در این سال‌ها اگر مشکلی داشتیم، مجموعه بانک ملی ایران پشتیبانی‌های بی دریغی به ما داشته است و اگر توانسته‌ایم به‌عنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه معرفی شویم و یا اینکه حدود 400 نیروی مستقیم داشته باشیم به واسطه همین تعامل و همکاری بوده است که امیدوارم تداوم یابد.

397486