پرتاب سکه با نشان بیت کوین در دربی استانبول خبرساز شد

یک داور پیشکسوت: پرتاب سکه ای با نشان بیت کوین سهوی نیست، یک حرکت انتخابی است. من واقعا نمی توانم درک کنم که چرا یک داور با تجربه این رویداد را رسوا کرده است.
تصویر پرتاب سکه با نشان بیت کوین در دربی استانبول خبرساز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه Hürriyet ترکیه در مقاله ای درباره یک رویداد ورزشی نوشت که اتفاق جالی در زمان شروع بازی افتاده است: آخرین جدال این فصل بین باشگاه های فوتبال استانبول بشیکتاش و فنرباغچه با تساوی 1-1 به پایان رسید، اما این خود بازی نیست که بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. این روزنامه عکس‌ هایی که در رسانه‌ های اجتماعی منتشر شده و داور را در حال پرتاب سکه‌ ای با نشان بیت کوین نشان می‌دهد را به تصویر کشیده است.

قبل از هر مسابقه فوتبال، داور یک سکه را پرتاب می کند تا مشخص کند کدام تیم قرار است بازی فوتبال را شروع کند. فدراسیون فوتبال ترکیه (TFF) اکنون در حال بررسی این پرونده است، زیرا طبق قوانین آن، داوران فقط مجاز به استفاده از سکه یک لیره یا سکه مخصوص داور هستند که یک طرف آن تیرک دروازه و طرف دیگر توپ را نشان می دهد.

به نقل از مورات فوزی تانیرلی، داور سابق دربی، انتخاب سکه توسط آردا کاردشلر، داور دربی را به عنوان “حیله های میمون” توصیف کرده است. تانیرلی همکار خود را متهم به تضییع شهرت این حرفه کرد، ابراز امیدواری کرد که تحقیقات نیت واقعی او را روشن کند و هشدار داد که کاردشلر ممکن است به خاطر عمل خود مجازات شود.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

397483