تکلیف یحیی و پرسپولیس مشخص شد

سرمربی پرسپولیس امروز جلسه ای با مدیرعامل این باشگاه داشت.
تصویر تکلیف یحیی و پرسپولیس مشخص شد

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز جلسه ای میان یحیی گل محمدی و درویش در محل این باشگاه برگزار شد و گفته می شود در این جلسه درویش همچنان از یحیی گل محمدی حمایت کرده است. مدیرعامل سرخ ها همچنان اعتقادی به تغییر سرمربی این تیم ندارد و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است را تکذیب کرده است.

دیشب شکست سرخ ها مقابل سپاهان در حالی رقم خورد که این نتیجه باعث قهرمانی استقلال نیز شد. با این حال پرسپولیس باوجود از دست رفتن شانس قهرمانی، هنوز سه بازی دیگر دارد که لغزش در هر کدام از آنها سپاهان را به نایب قهرمانی خواهد رساند.

یک روز پس از این بازی، بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی دور هم جمع شدند تا در تمرین این تیم شرکت کنند. یحیی گل‌محمدی بعد از جلسه با درویش به تمرینات تیمش رفت و پیش از شروع تمرین با بازیکنان صحبت کوتاهی را انجام داد. او در این صحبت ها از بازیکنانش خواست تا 3 بازی بعدی را با قدرت حاضر شوند و با از دست دادن قهرمانی انگیزه خود را از دست ندهند.

به این ترتیب به نظر می رسد سرمربی سرخ ها دست کم تا پایان لیگ روی نیمکت این تیم خواهد نشست و بعد از آن باید دید تصمیم خود او چه خواهد بود.

397385