بازداشت 78 مرد مسلح در خوزستان

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز خبر داد و گفت: در این طرح 84 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در سطح استان کشف شد.
تصویر بازداشت 78 مرد مسلح در خوزستان

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار "سید محمد صالحی" با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی در سطح استان اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز را به مدت ۴ روز در سطح استان به مرحله اجرا در آورد.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی 78 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در اجرای این طرح 84 قبضه سلاح غیر مجاز، شامل 29 قبضه سلاح جنگی، 55 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین 18 هزار و 245 فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بستر ساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، تصریح کرد: مجموعه انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی مردم برخورد می کند.

396941