زوج جنجالی بالاخره عروسی می گیرند

تاریخ مراسم ازدواج سام اصغری و بریتنی اسپیرز مشخص شد.
تصویر زوج جنجالی بالاخره عروسی می گیرند

به گزارش سایت خبری پرسون، بریتنی اسپیرز ستاره موسیقی پاپ به هوادارانش در اینستاگرام فرصت انداختن نیم‌نگاهی به بخشی از لباس عروسش را داد.

بریتنی با انتشار عکسی از گربه‌ای که روی تور سفیدی نشسته بود در اینستاگرام نوشت: «وندی را معرفی می‌کنم!!! و بله این تور برای لباس عروسی من است!»

اوایل همان روز سام اصغری عکسی از خودش و بریتنی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که در آن بریتنی انگشت حلقه خود را بالا گرفته بود تا حلقه‌اش را به نمایش بگذارد. اصغری نوشت: «زندگی ما یک قصه پریان واقعی بوده است. روز مادر بر تو که به‌زودی ملکه من خواهی شد مبارک.»

سام اصغری که به نظر به‌روز عروسی‌شان اشاره می‌کرد در ادامه نوشت: «همچنین روز بزرگ مشخص شده است! اما هیچ‌کس تا روز بعدش [درباره آن] نخواهد دانست.»

بریتنی و سام از سال ۲۰۱۶ با یکدیگر رابطه دارند و در سپتامبر ۲۰۲۱ با هم نامزد کردند. بریتنی در نوامبر ۲۰۲۱ نوشته بود که لباس عروسش را دوناتلا ورساچه آماده خواهد کرد.

این زوج پیش‌تر اعلام کرده‌اند که منتظر تولد اولین فرزندشان هستند. اصغری پس از پست اینستاگرام بریتنی که به هوادارانش خبر بارداری‌اش را داده بود، در اینستاگرام خود نوشت: «ازدواج و بچه‌ها بخشی طبیعی از یک رابطه قدرتمند سرشار از عشق و احترام هستند. پدری چیزی است که من همیشه مشتاقانه منتظرش بوده‌ام و آن را سرسری نخواهم گرفت. این مهم‌ترین کاری است که در زندگی‌ام انجام خواهم داد.»

منبع: خبرورزشی

396926