همکاری با صنعت پتروشیمی، تخصص سازمانی بانک تجارت است

مدیران عامل بانک تجارت و پتروشیمی لردگان در دیداری به میزبانی بانک تجارت، بر ضرورت توسعه همه جانبه همکاری‌ها تاکید کردند.
تصویر همکاری با صنعت پتروشیمی، تخصص سازمانی بانک تجارت است

به گزارش سایت خبری پرسون، هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت، صبح چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه در دیدار با محسن محمودی مدیرعامل پتروشیمی لردگان به تشریح ابعاد همکاری این بانک با صنعت پتروشیمی کشور پرداخت.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به سابقه و زمینه‌های همکاری این بانک با بزرگترین هلدینگ‌های پتروشیمی کشور گفت: بانک تجارت به صنعت پتروشیمی، نگاهی استراتژیک و حمایتی دارد و مجموعه همکاران ما در شعب و ستاد بانک همواره در اندیشه طراحی و ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی متناسب با نیاز شرکت‌های پتروشیمی با هدف کمک به توسعه این صنعت مهم کشور هستند.

اخلاقی خدماتی همچون اعطای تسهیلات، تعیین حد اعتباری سالانه و موردی، گشایش اعتبارات اسنادی، خرید ارز، انتشار اوراق در کنار ارائه انواع خدمات نوین بانکی به مجموعه کارکنان را از جمله خدمات قابل ارائه به صنایع پتروشیمی عنوان کرد و افزود: با توجه به تاثیر پتروشیمی لردگان در ایجاد ارزش افزوده برای منابع طبیعی کشور و اثرگذاری در گردش اقتصادی و کارآفرینی در تلاش هستیم فارغ از منافع اقتصادی با شناسایی نیازهای آتی این شرکت خدماتی ارزنده را برای پیشبرد روند توسعه و پیشرفت این مجتمع ارائه کنیم.

محمودی مدیرعامل پتروشیمی لردگان نیز در این دیدار ضمن ابراز رضایتمندی از همکاری این مجتمع پتروشیمی با بانک تجارت به تبیین نیازهای این شرکت پرداخت و تاکید کرد: بانک تجارت در سخت ترین شرایط همواره پشتیبان پتروشیمی لردگان بوده و در تلاش هستیم به عنوان یکی از مشتریان وفادار این بانک همکاری‌های گسترده‌ای را در جهت اعتلای صنعت و اقتصاد کشور برداریم.

مجتمع پتروشیمی لردگان واقع در استان چهار محال و بختیاری با محصول تولیدی «آمونیاک» با ظرفیت روزانه 2050 تن و «اوره» با ظرفیت تولیدی روزانه 3250 تن از جمله مشتریان بانک تجارت به شمار می‌رود و باجه VIP بانک تجارت در این مجتمع خدمات متنوع بانکی را به کارکنان و متخصصان این مجتمع ارائه می‌کند.

در این دیدار، بزرگ سرپرست مدیریت امور بانکداری شرکتی بانک تجارت و فهیمی مدیر شعب بانک تجارت در استان چهار محال و بختیاری حضور داشتند.

396901