یارانه‌ها سر سفره اقشار ضعیف می‌آید

نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: یارانه پنهان عملا به طبقات ضعیف جامعه اختصاص پیدا نمی‌کند و عمده این یارانه‌ها به جیب عده‌ای خاص می‌رود.
تصویر یارانه‌ها سر سفره اقشار ضعیف می‌آید

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا شریعتی با اشاره به اصلاح یارانه پنهان آرد در کشور از سوی دولت گفت: اصلاح یارانه پنهان آرد مورد تاکید مجلس نیز قرار دارد، این کار به نفع طبقات متوسط و ضعیف جامعه است زیرا مورد حمایت یارانه‌ای دولت قرار خواهند گرفت و یارانه‌ها سر سفره اقشار ضعیف می‌آید.

نماینده مردم بهشهر در مجلس افزود: یارانه پنهان عملا به طبقات ضعیف جامعه اختصاص پیدا نمی‌کند و عمده این یارانه‌ها به جیب عده‌ای خاص می‌رود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: علاوه بر این تخصیص یارانه به کالاهای اساسی در قالب یارانه پنهان باعث شده تا قیمت این کالاها در کشور ما نسبت به کشورهای همسایه ارزان‌تر باشد که این مسئله سبب شده تا ما شاهد قاچاق کالا از کشورمان به کشورهای همجوار باشیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: این مسائل موجب می‌شود تا هدف دولت از تخصیص یارانه که کمک به اقشار ضعیف جامعه است محقق نشود و لذا امروز هر فرد عاقلی می‌داند و اعتقاد دارد که باید در تخصیص یارانه پنهان اصلاحات لازم صورت گیرد.

منبع: ایرنا

396504