علت ترافیک بزرگراه چمران چه بود؟

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک پرحجم تا سنگین در معابر پایتخت مخصوصاً در بزرگراه چمران خبر داد.
تصویر علت ترافیک بزرگراه چمران چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ مجید رنجبر گفت: هم اکنون در بزرگراه نواب از میدان نهم دی، خیابان آزادی از استاد معین، بزرگراه های آزادگان و زین الدین از هنگام و حکیم از کاشانی دارای بار ترافیکی سنگینی است.

وی افزود: در بزرگراه شهید زین الدین از هنگام ، بزرگراه بابایی از هنگام ، بزرگراه یادگار امام (ره) از صالحی، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای بار ترافیک صبحگاهی است.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، مسیر جنوب به شمال چمران قبل از بوستان گفتگو تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از مینا و در مسیر غرب به شرق آزاد راه از آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل دارای ترافیک است.

علت ترافیک سنگین در بزرگراه چمران سکته قلبی راننده پژو بود

همچنین رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ترافیک سنگین در بزرگراه چمران را سکته قلبی راننده خودرو پژو به هنگام رانندگی اعلام کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در این باره گفت: ساعت هفت امروز در مسیر بزرگراه چمران قبل از همت راننده یک دستگاه پژو که در حال رانندگی بود دچار سکته قلبی شد و پس از آنکه کنترل وسیله نقلیه از دست وی خارج می شود با جداول کناری راه برخورد و متوقف می شود.

وی ادامه داد: بی درنگ پس از دریافت این خبر از طریق سامانه ۱۱۰، تیم کارشناسی منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب در محل حاضر و پس از ایمن سازی محل حادثه، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند .

سرهنگ شریفی تاکید کرد: راننده قبل از سکته قلبی سعی در متوقف کردن وسیله و هدایت خودرو به کنار راه داشته که موفق به این کار شد و برخوردی با خودروهای دیگر نداشت که با حضور به موقع تیم های اورژانس اقدامات پزشکی مناسب بر روی این فرد انجام شد.

وی از رانندگان خواست با مشاهده هر خودرویی که در مسیر مقابل آنها قرار دارد و یا ناگهان تغیر مسیر می دهد و یا واژگون می شود ، خونسردی خود را حفظ کرده و از سرعت خود بکاهند.

396189