آغاز رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در استان

سردار رفیعی آتانی در نشست با خبرنگاران گفت: در این رزمایش که تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد در حوزه های عمرانی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی، فعالیت های خوبی انجام خواهد شد.
تصویر آغاز رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در استان

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار رفیعی آتانی در نشست با خبرنگاران گفت: در این رزمایش که تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد در حوزه های عمرانی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی، فعالیت های خوبی انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: این رزمایش با همکاری معاونت امور عمرانی استانداری و دفتر امور روستایی برگزار می شود.

به گفته فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان ؛ هزار و ۱۷۰ گروه جهادی در استان از اقشار مختلف شکل گرفته است و از این گروه ها ۴ هزار و ۷۹۰ نفر بسیجی پای کار هستند و حدود ۵ هزار بسیجی در میادین حضور دارند.

سردار رفیعی آتانی گفت: ۳ هزار و ۳۳۵ پروژه در حوزه های آب، مسکن محرومان، فضای سبز و راه مناطق محروم در استان در دست اجراست.

وی بیان کرد: با اختصاص۱۶۳ میلیارد تومان، ۸ هزار و ۸۲۴ شغل پایدار در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان ایجاد، 2 هزار و ۳۹۱ کارگاه و بیش از ۴۲۷صندوق راه اندازی و ۴۵ تعاونی هم ساماندهی شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان با اشاره به کمک های مومنانه مردم قزوین اعلام کرد: خیران بیش از ۴۲۳ میلیارد تومان و سپاه هم ۲۱ میلیارد تومان در طرح های اقتصاد مقاومتی کمک کرده اند و احداث بیش از ۵۰ درصد از مسکن نیازمندان در استان بر عهده سپاه گذاشته شده است.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: مردم قزوین ۵۰۰ میلیون تومان و کمیته امداد هم ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید ۲۱۲ یخچال در طرح کمک به نیازمندان هزینه کرده اند.

وی گفت: تا به امروز ۴۵۶ میلیارد تومان در طرح کمک های مومنانه استان جمع آوری و هزینه شده و ۳۳۰ زندانی جرایم غیرعمد هم با کمک مومنان از زندان آزاد شده اند و مشغول به کار هستند

396125