فروش خانه ای در پرتغال به قیمت 3 بیت کوین

یک وبسایت خبری در پرتغال در تاریخ 5 می (15 اردیبهشت)، گزارش داد که ملکی در پرتغال صرفاً با بیت کوین و بدون تبدیل پول به یورو فروخته شد. این معامله اولین معامله در نوع خود برای صنعت املاک و مستغلات است که در این کشور اروپایی تاریخ ساز شده است.
تصویر فروش خانه ای در پرتغال به قیمت 3 بیت کوین

به گزارش سایت خبری پرسون، آپارتمان T3 در براگا پرتغال با سه بیت کوین خریداری شد که ارزش آن تقریباً 110 هزار یورو است. سند این خانه آپارتمانی با شرکت املاک و مستغلات Zome، شرکت حقوقی Antas da Cunha Ecija، رئیس دفتر اسناد رسمی، و شرکای دیگر از Crypto Valley سوئیس به عنوان شاهد تنظیم و امضاء شده است.

Zome این خبر را از طریق یک پست فیسبوکی منتشر کرد و تاکید کرد که این شرکت پیشرو در مورد فناوری های Web3 و پذیرش کریپتو قرار دارد:

“این سند نشان دهنده یک نقطه عطف تاریخی است، تبدیل یک دارایی دیجیتال به یک دارایی فیزیکی، مانند یک خانه و آن هم بدون هیچ گونه تبدیلی به ارز فیات. ما معتقدیم امروز دری به دنیای جدیدی از تجارت های ممکن در املاک و مستغلات باز می شود!”

کارلوس سانتوس (Carlos Santos)، مدیر ارشد فناوری Zome، معتقد است که این معامله فرصت‌ های خوبی را برای این تجارت باز می‌کند. Nuno da Silva Vieira، وکیل Antas da Cunha Ecija نیز همین نظر را دارد و می گوید که این معامله می تواند “فرصتی عالی برای رشد و ایجاد ارزش” در پرتغال باشد.

در قسمت آخر پست، Zome فاش کرد که پروژه‌های دیگر مرتبط با Web3 توسط این شرکت در حال توسعه هستند و به زودی رونمایی خواهند شد.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

396028