آغاز هفته پر ترافیک تهران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بار ترافیک اول هفته پایتخت اعلام کرد: این ترافیک لحظه به لحظه در حال افزایش است و عوامل پلیس راهور مشغول روان سازی مسیرها هستند.

تصویر آغاز هفته پر ترافیک تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهارداشت: اکنون در مسیرهای بزرگراه زین‌الدین از هنگام تا پاسداران، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست تا زین‌الدین، بزرگراه چمران از بوستان گفتگو تا همت، جنوب به شمال نواب تا نهم دی، بزگراه بابایی از هنگام تا صیاد و خیابان آزادی از بعد استاد معین شاهد بار ترافیک هستیم.

وی افزود: در بزرگراه شیخ فضل اله از جناح، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ فضل اله تا گمنام و غرب به شرق نیایش از ستاری، یادگار امام (ره) جنوب به شمال از گلاب و همچنین مسیر شرقی بزرگراه آزادگان با ترافیک مواجه هستیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از باکری و غرب به شرق بزرگراه حکیم از تعاون نیز بار ترافیکی قابل مشاهده است.

به گفته وی، تیم‌ها و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی معابر، میادین، تقاطع ها و مقابل مدارس استقرار دارند و اقدامات ترافیکی خود را جهت تردد ایمنی و روان سازی ترافیک انجام می‌دهند.

شریفی خاطرنشان کرد: با بررسی که در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام شد ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری و افزایش است اما بار ترافیک سنگین نیست و خودروها در حال حرکت هستند.

395989