۲۷،۲۰۰ دلار سطح حمایت بعدی بیت کوین است

استاکتون گفت: حرکات جانبی طولانی مدت بیت کوین کاملاً قادر است سطح حمایت فعلی را بشکند. او با استناد به سطوح تکنیکالی فیبوناچی، ۲۷،۲۰۰ دلار را به عنوان یک سطح احتمالی نام برد که در آن بیت کوین ممکن است پس از شروع کاهش، حمایت بعدی خود را پیدا کند.
تصویر ۲۷،۲۰۰ دلار سطح حمایت بعدی بیت کوین است

به گزارش سایت خبری پرسون، کیتی استاکتون (Katie Stockton)، بنیانگذار و شریک مدیریتی Fairlead Strategies، در صحبت با جو کرنن (Joe Kernen)، مجری CNBC، در طول قسمت اخیر Squawk Box، اظهار داشت که معتقد است چارت بیت کوین شکسته شده و انتظار دارد که بیت کوین همراه با بازار سهام شروع به سقوط کند.

“۲۷،۲۰۰ دلار یک سطح حمایت محتمل است”

این کارشناس از بازار کریپتو با عنوان «به‌شدت آرام» یاد کرده و به‌ویژه در مورد بیت‌کوین صحبت می‌کند.

بنیانگذار Fairlead Strategies به ارتباط قوی بین بیت کوین، Nasdaq 100 و شاخص های S&P 500 اشاره کرد که در حال حاضر رو به نزول هستند. او اظهار داشت که بیت کوین باید اکنون به عنوان یک دارایی پرخطر در نظر گرفته شود زیرا ممکن است که روند ریزشی سهام را دنبال کند.

وی در مورد بازار سهام نیز اظهار داشت که در حال حاضر از نظر تحلیل تکنیکالی نمی توان هیچ چیز مثبتی در مورد آن گفت.

بیت کوین پس از افزایش تاریخی نرخ بهره به ۳۸،۸۷۰ دلار سقوط کرد

در ۴ می (۱۴ اردیبهشت)، فدرال رزرو یک افزایش نرخ بهره را که مدت ها مورد انتظار بود، به میزان نیم صدم درصد اجرا کرد که بالاترین افزایش نرخ بهره در ۲۲ سال گذشته بود. در آن روز، بیت کوین برای اولین بار به این رویداد تاریخی با رشد تقریباً ۳ درصدی پاسخ داد و پس از آن تا سطح ۳۹،۸۶۸ دلار به ثبات رسید.

با این حال، امروز، بیت کوین با کاهش خود این سود را از بین برد و بیشتر سقوط کرد. در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین با قیمت ۳۸،۸۰۲ دلار معامله می شود.

شاخص ترکیبی نزدک امروز ۳/۳۷ درصد کاهش یافت. S&P 500 نیز امروز ۲/۵۱ درصد کاهش داشته است.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

395890