شناخت و بررسی نحوه ثبت آگهی مفقودی

وب سایت گم گشته اولین، معتبرترین و برترین وب سایت ایجاد شده برای یافتن گم گشته و گمشده های شما هم وطنان عزیز است. این وب سایت به صورت سراسری فعالیت خود را آغاز کرده و ادامه می‌دهد و با دارا بودن نشان اعتماد الکترونیکی و عضویت در اتحادیه کشوری آماده پذیرش آگهی های مفقودی و جستجوی گمشده های شما عزیزان می باشد.
تصویر شناخت و بررسی نحوه ثبت آگهی مفقودی

به گزارش سایت خبری پرسون، برای دسترسی راحت تر و همیشگی شما به آگهی های گم شده ها و نیز سایت گم گشته، تیم تخصصی این وب سایت اقدام به طراحی و ارائه اپلیکیشن گم گشته نموده که هم اکنون می توانید آن را دانلود نموده و از آن استفاده کنید!

گم گشته از یک وب سایت و یک اپلیکیشن تشکیل شده است که در راستای رفع نگرانی های شما هم وطنان گرامی و تسهیل یافتن گمشده های شما شروع به فعالیت نموده است. فعالیت گم گشته محدود به منطقه جغرافیایی خاصی نشده و آگهی های گم گشته به صورت سراسری در سایت و اپلیکیشن درج می شود.

یعنی شما می توانید به صورت سراسری به دنبال گمشده خود گشته و شانس یافتن آن را افزایش دهید. به علاوه امکان درج آگهی در وب سایت گمگشته به صورت دقیق بر اساس مناطق مختلف استانی و شهرستانی وجود داشته و با درج آگهی خود در این وب سایت می توانید یافتن سریع تر گمشده را برای خود به ارمغان آورید. با وب سایت و اپلیکیشن گمگشته هیچ نگرانی در خصوص یافتن گمشده های خود نخواهید داشت!

به طور کلی آگهی مفقودی به معنای ثبت انواع لوازم گمشده و جستجو جهت پیدا شدن آنها می باشد. ثبت آگهی گمشده دارای روش های گوناگونی است که یکی از آنها ثبت آگهی تبلیغاتی گمشدگان داخل سایت گمگشته می باشد. با مراجعه به این سایت می توانید لوازم گمشده و یا حتی پیداشده خود را به راحتی آگهی کرده و از قابلیت های مختلف این وب سایت بهره مند شوید.

بررسی خدمات سایت گمگشته در زمینه ثبت آگهی گمشدگان:

ثبت آگهی مفقودی در وب سایت و اپلیکیشن گم گشته بسیار آسان بوده و بدون نیاز به تخصص خاصی می توانید به راحتی آگهی خود را ثبت نمایید. هنگام درج آگهی مفقودی خود توجه نمایید که ویژگی های مورد مفقودی خود را به طور کامل و واضح شرح داده و در صورت امکان از عکس های با کیفیت برای ثبت آگهی خود استفاده نمایید.

علاوه بر اینکه پرداخت هزینه جهت ثبت آگهی در سایت گمگشته کاملا رایگان است، این سایت از مزایای دیگری نیز برخوردار می باشد که عبارتند از:

  • به منظور ثبت آگهی مورد نظر، نیازی به ارسال تصویر از لوازم یا مدارک مربوط به آنها نبوده و اطلاعات ثبت شده به وسیله شما در قالب استاندارد و مورد تایید سازمان ها، به شکل هوشمند توسط سامانه ثبت می شوند.
  • داخل سامانه هوشمند سایت گمگشته، شما می توانید بخش مورد نظر خود را به راحتی پیدا کرده و آگهی مفقودی مورد نظر را با بهره گیری از امکانات متنوع سایت ثبت نمایید.
  • پس از ثبت نهایی آگهی، کد مشخصی توسط سامانه این سایت برای شما ارسال می شود. شما می توانید در هر زمان با جستجو کردن کد مربوطه، آگهی مورد نظر خود را پیدا کرده و نظرات یا پاسخ های دریافتی دیگران را به راحتی مشاهده کنید.
  • دانلود آگهی های موجود داخل سایت به صورت رایگان در دسترس کاربران بوده و شما می توانید بدون پرداخت هزینه، آگهی مورد نظر خود را دانلود و بررسی نمایید.

روش ثبت آگهی تبلیغاتی گمشدگان در سایت گمگشته:

1. این سایت دارای بخش های مختلفی از جمله گمشده ها، پیدا شده ها و جستجو با نقشه است که به منظور ثبت آگهی مفقودی خود در وهله اول باید وارد بخش ثبت آگهی گمشده برای بخش گمشده ها شوید. در این بخش ابتدا باید اطلاعات فردی خود را مانند نام، نام خانوادگی، کد ملی، نام پدر و... را ثبت کنید. (لینک ثبت نام)

2. پس از ثبت اطلاعات شخص، باید شماره موبایل، آدرس منزل یا محل کار و کد پستی مربوطه را نیز ثبت کنید.

3. سپس در مرحله بعد مدارک یا لوازم گمشده خود را از لیست موجود داخل سایت انتخاب کرده و تیک بزنید. در صورت لزوم نیز می توانید از توضیحات اضافی نیز استفاده کرده و داخل باکس عنوان آگهی ثبت کنید.

به عبارتی دیگر می توانید متن شخصی خود را داخل بخش توضیحات نوشته و برای آگهی مفقودی خود انتخاب کنید.

همچنین سامانه مورد استفاده برای این سایت، متن شما را به متن مورد تایید تبدیل کرده و به سرعت ثبت می کند.

4. در مرحله بعد باید تاریخ گم شدن لوازم یا مدارک شخصی خود را به صورت دقیق انتخاب کرده و داخل سایت ثبت کنید.

5. حین تکمیل اطلاعات شخص نیز اگر اطلاعاتی را به اشتباه وارد کرده باشید، می توانید در صورت وجود مغایرت یا اشتباه، به مرحله قبل بازگشته و اطلاعات موجود را اصلاح نمایید.

6. در مرحله نهایی نیز می توانید روش جستجو، اطلاع رسانی و ارسال آگهی مفقودی خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه، آگهی مورد نظر را ثبت کنید.

ثبت مدارک گم شده

برای ثبت آگهی مدارک گم شده کافی است که در بالای صفحه سمت چپ گزینه ثبت‌ آگهی را کلیک نموده و با ایجاد حساب کاربری جدید و پر نمودن فیلد های مربوطه به صورت دقیق، آگهی مفقودی مدارک خود را ثبت نمایید. به علاوه می توانید برای مدارک گم شده خود توضیحات کاملی را ارائه دهید تا شخص یابنده به راحتی بتواند با شما ارتباط برقرار کنند. چنان چه از پیش در سایت گمشده ثبت نام نموده اید می توانید از قسمت ورود به حساب کاربری برای ثبت آگهی جدید خود اقدام کنید.

جستجوی گم شده ها

برای جستجوی گم شده ها می توانید به وب سایت gomgashteh.com مراجعه کرده و یا با نصب اپلیکیشن گم گشته به طور دائمی و راحت به لیست گمشده ها دسترسی پیدا کنید. در صورتی که شما یابنده هستید و به دنبال صاحب پیدا شده می باشید، می توانید به وب سایت و اپلیکیشن مراجعه نموده و در دسته بندی مخصوص آن وسیله، صاحب آن را پیدا کنید و مژدگانی خود را دریافت نمایید.

وب سایت گم گشته تنها مخصوص ثبت آگهی گمشده ها نبوده و با استفاده از آن می توانید صاحب پیدا شده ها را یافته و با آن‌ها ارتباط برقرار نمایید. یکی از ویژگی‌ های اصلی گمگشته این است که هیچ گونه محدودیتی نداشته و شما می توانید به راحتی برای گمشده خود آگهی مفقودی ثبت کنید.

چاپ آگهی تبلیغاتی گمشدگان شامل چه مواردی است

آگهی مفقودی در حقیقت تنها به گم شدن لوازمی از جمله طلا و جواهرات، خودرو و مدارک مربوطه، کیف پول و... تعلق ندارد چرا که در موارد متعدد بسیاری نیز مانند مدارک شخصی، اطلاعات هویتی و اطلاعات مالی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال به منظور جستجو برای پیدا شدن مدارکی مانند مدرک تحصیلی، کارت ماشین، برگ سبز یا سند خودرو، کارت ملی، کارت دانشجویی و... نیز می توانید به سایت های مورد اعتماد مراجعه کرده و از طریق ثبت آگهی مفقودی، اقدام به پیدا کردن آنها کنید. از طرفی هنگام مراجعه به سایت، تفاوتی ندارد که چه لوازم یا مدرکی را گم کرده باشید چرا که در هر حال باید اقدامات مشابهی را برای هر کدام انجام داده و اطلاعات خود را به صورت کامل ثبت نمایید. همچنین شما می توانید در قسمت پیدا شده ها لوازم ذکر شده را مشاهده کنید و اگر داخل سامانه مدارک یا لوازم شخصی خود را پیدا نکردید، باید با پیروی از قوانین سایت اقدام به درج آگهی مفقودی مورد نظر خود کنید. به عنوان مثال در برخی موارد مانند ثبت آگهی های مربوط به مدارک دانشجویی، مدارک هویتی و مدارک خودرو باید در وهله اول فرم خاصی را از محل مربوطه اخذ نموده و سپس با ارائه متن تنظیم شده اقدام به ثبت آگهی تبلیغاتی خود کنید.

هزینه آگهی مفقودی به چه صورت است:

همانطور که گفتیم هزینه ثبت آگهی مفقودی رایگان می باشد و شما می توانید بدن پرداخت هزینه ای آگهی مورد نظر را به ثبت کنید. همچنین ثبت آگهی در حقیقت بر عهده شخصی است که اطلاعات شخصی خود را ثبت می کند .از طرفی هزینه چاپ آگهی گمشدگان با هزینه ای که جهت اخذ مدارک المثنی دریافت می شود کاملا متفاوت بوده و به شکل جداگانه پرداخت می شود. بنابراین هزینه آگهی مفقودی با توجه به نوع دریافت لوازم یا مدارکی که انتخاب شود، رایگان بوده می باشد. از طرفی درج آگهی تبلیغاتی گمشدگان داخل این سایت کاملا مقرون به صرفه بوده و شانس شما را جهت پیدا کردن لوازم و مدارک گمشده خود افزایش می دهد.

کلام آخر

در نتیجه روش های گوناگونی جهت درج آگهی مفقودی وجود دارند که با کمک آنها می توانید اقدام به پیدا کردن لوازم شخصی خود کنید. یکی از این روش ها مراجعه به سایت گمگشته است که از امکانات بسیار زیادی برخوردار می باشد. با مراجعه به این سایت می توانید هم در بخش پیدا شده ها اقدام به جستجو لوازم گمشده خود کرده و هم آگهی لوازم مفقودی خود را در بخش گمشده ها ثبت نمایید. از طرفی ثبت آگهی مفقودی داخل سایت نیز ملزم به ارائه اطلاعات شخصی می باشد.

395885