پذیرش رمزارزها توسط یک باشگاه ورزشی

Equinox، یکی از برترین باشگاه‌های ورزشی مجلل جهان، قرار است پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز کند.
تصویر پذیرش رمزارزها توسط یک باشگاه ورزشی

به گزارش سایت خبری پرسون، Equinox، یکی از برترین باشگاه‌های ورزشی مجلل جهان، قرار است پس از همکاری با پردازنده پیشرو پرداخت ارزهای دیجیتال BitPay، پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز کند.

لیست ارزهای دیجیتال نامشخص است. Equinox قرار است اواخر امروز یک اطلاعیه رسمی را اعلام کند.

شرکت تناسب اندام لوکس آمریکایی 30 سال پیش در منطقه Upper West Side منهتن تاسیس شد.

جدا از قیمت‌های گزاف، Equinox به خاطر کمپین‌های تبلیغاتی جنجالی و تحریک‌آمیزش نیز شناخته می‌شود که هدفشان برجسته کردن ثروت و زیاده‌روی است. یکی از مشهورترین پوسترهای آن، که توسط عکاس مشهور استفن کلاین گرفته شده است، یک مدل مرد تقریباً برهنه را نشان می دهد که با اسکناس های 100 دلاری پوشانده شده است.

Equinox افراد مشهوری مانند اندرسون کوپر روزنامه نگار و ستاره پاپ شاون مندز را در میان اعضای اصلی خود دارد. افراد مشهور نیز اغلب از این باشگاه نام میبرند را و برند آن را تقویت می کنند.

مشتریان آن تا 500 دلار در ماه پرداخت می‌کنند تا به ویژگی‌های ممتازی مانند اتاق‌های رختکن خالی و دوش‌های تمام بدن با کنترل دما دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، مشتریان VIP نیز می‌توانند از خدمات واکس کفش‌های خود بهره مند شوند.

این شرکت همچنین در سال 2019 پس از گزارش نیویورک تایمز مبنی بر اینکه Equinox مربیان را مجبور به کارکردن ساعت های اضافی و خوابیدن در رختکن کارکنان کرده بود، با جنجال هایی روبرو شد.

طبق گفته‌های spedbitcoins.com، در حال حاضر چندین باشگاه وجود دارد که ارزهای دیجیتال را در جورجیا، نیوجرسی و سایر ایالت‌ها می‌پذیرند.

Equinox همچنین از اولین برند لوکسی که ارزهای دیجیتال را پذیرفته است فاصله زیادی دارد. شرکت‌های پرمخاطب می‌خواهند مشتریان ثروتمند را با اجازه دادن به آنها برای پرداخت مستقیم از طریق دارایی‌های دیجیتال همراه کنند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، فیلیپ پلین، طراح مد آلمانی، بنیانگذار برند معروف مد با همین نام، ادعا کرد که تقاضای رو به رشدی برای پرداخت ارزهای دیجیتال وجود دارد.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

395619