صدرنشینی انیمیشن جذاب «رفقای بد» در آمریکا

انیمیشن «رفقای بد» مجددا این هفته توانست گیشه آمریکا را از آن خود کند.

تصویر صدرنشینی انیمیشن جذاب «رفقای بد» در آمریکا

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از ورایتی، فیلم «حافظه» nمین فیلم لیام نیسون در دوران کووید-۱۹ در این آخر هفته از ۲۵۵۵ سالن سینمای آمریکای شمالی که در اختیار داشت، ۳٫۱ میلیون دلار فروش کرد.

«حافظه» با عملکرد ضعیف خود به رتبه هشتم دست پیدا کرد با این حال به فروش های اکران‌های اخیر نیسون مانند «Blacklight» (فروش اولیه ۳٫۶ میلیون دلار)، «دزد درستکار» (۳٫۶ میلیون دلار در هفته اول فروش) و «تیرانداز ماهر» (۳٫۱ میلیون دلار) نزدیک بود.

تحلیلگران گیشه آمریکا معتقدند نیسون پیش از دوران کرونا با مجموعه فیلم های «Taken» موفق بود اما در دوران کرونا و این روزها، دیگر مخاطب ها به آثار او علاقه ای نشان نمی دهند. در آن زمان به نظر می رسید جمعیتی بسیار وفادار وجود دارد که مایل است بارها و بارها برای تماشای فیلم های انتقامی نیسون به سینما برود.

فیلم «حافظه» به کارگردانی مارتین کمپبل (کارگردان فیلم «کازینو رویال»)، درباره نیسون است که نقش یک قاتل را دارد و با بیماری آلزایمر مبارزه می کند.

با وجود اکران فیلم «حافظه»، فاتح گیشه این آخر هفته بار دیگر فیلم انیمیشن «رفقای بد» بود.

انیمیشن «رفقای بد» با داستان مربوط به سرقت محصول یونیورسال پیکچرز در دومین آخر هفته اکران خود از ۴۰۴۲ سالن سینمایی که در اختیار داشت، ۱۶٫۱ میلیون دلار فروش کرد و مجموع فروش داخلی خود را به ۴۴٫۴ میلیون دلار رساند.

گیشه آمریکا این هفته منتظر اکران فیلم مارولی «دکتر استرنج» است که جمعه ۶ می قرار است روی پرده برود.

395602