با ملی پیامک؛ انتخاب اول مشتریان باشید

بازاریابی پیامکی یک ابزار عالی برای کسب‌وکارها به‌منظور تعامل با مشتریان و دسترسی به مخاطبان هدف جدید است.
تصویر با ملی پیامک؛ انتخاب اول مشتریان باشید

به گزارش سایت خبری پرسون، بازاریابی پیامکی یک ابزار عالی برای کسب‌وکارها به‌منظور تعامل با مشتریان و دسترسی به مخاطبان هدف جدید است. تا زمانی که مشتریان از تلفن همراه استفاده می‌کنند، می‌توان از این روش برای فروش بیشتر استفاده کرد. از طرفی پیامک‌ها دارای نرخ باز شدن بسیار بالایی هستند و درصد بالایی از پیامک‌های ارسالی در چهار دقیقه اول پس از دریافت توسط مخاطبان خوانده می‌شوند؛ اما برای اینکه یک بازاریابی پیامکی موفق و مؤثری داشته باشید باید به‌دنبال پنل پیامکی خاصی باشید که از امکانات متنوع و ویژگی‌های خوبی برخوردار باشد؛ در ادامه شما را با ملی پیامک؛ یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی آشنا می‌کنیم.

تجربه بازاریابی پیامکی موفق با خرید پنل پیامکی ملی پیامک

ملی پیامک یکی از شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده ارائه‌دهنده خدمات پیامکی در ایران است که سابقه زیادی در این زمینه دارد. این پنل پیامکی با ارائه امکانات متنوع و کاربری آسان، کیفیت و سرعت‌بالا و همچنین پشتیبانی فعال 24ساعته به شما کمک می‌کند تا در بازاریابی پیامکی‌تانموفق عمل کنید.

با پنل پیامکی ملی پیامک می‌توانید به راحتی و به‌سرعت مشتریان و مخاطبان هدفتان را در جریان تخفیف‌ها، جشنواره‌ها، اخبار، کالاها و خدمات جدیدتان قرار دهید.

معرفی امکانات پنل اس ام اس ملی پیامک

در این بخش برخی از پرکاربردترین امکانات سامانه پیامکی ملی پیامک را که هر کسب‌وکاری برای موفقیت در بازاریابی پیامکی به آن نیاز دارد را معرفی می‌کنیم. همچنین می توانید تعرفه پیامک های اپراتور های همراه اول و ایرانسل و سامانه پیامک انبوه را در این لینک مشاهده کنید.

1- ارسال پیامک از روی نقشه

یکی از قابلیت‌های پرکاربرد و مهم ملی پیامک قابلیت پیامپ یا همان امکان ارسال پیامک از روی نقشه است. اگر قصد دارید به مشتریان یا مخاطبان هدفتان که در محله یا منطقه خاصی از شهرتان زندگی می‌کنند پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید کافیست از روی نقشه، شهر موردنظرتان را انتخاب کنید و در نهایت به بانک شماره منطقه موردنظر خود که بر اساس شماره‌های ایرانسل و همراه اول قابل تفکیک است، یک پیامک جذاب تبلیغاتی و خدماتی ارسال نمایید.

2- ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی تکی و انبوه یکی دیگر از امکانات شگفت‌انگیز سامانه پیامکی ملی پیامک است. با استفاده از ارسال پیامک صوتی می‌توانید به‌جای تبلیغات متنی، متن تبلیغاتی‌تان را به صوت تبدیل کنید و برای مشتری ارسال نمایید.

قابلیت پیامک صوتی پنل ملی پیامک امکان تبدیل خودکار متن به صوت یا بارگذاری فایل صوتی را در اختیار شما می‌گذارد.

3- ارسال پیامک خودکار (پیامک مناسبتی و یادآوری پیامکی)

یکی دیگر از امکانات جذابی که برای همه صاحبان کسب‌وکارها بسیار مفید و کاربردی است، امکان ارسال پیامک خودکار است. این قابلیت بیشتر برای تبریک مناسبت‌ها و یادآوری رویدادها به مشتریان به‌کار می‌رود؛ بنابراین با استفاده از این امکان می‌توانید برای مخاطبان دفترچه تلفن‌تان یک پیامک جذاب مناسبتی تنظیم کنید تا در زمان تعیین‌شده به‌صورت خودکار برای مخاطبان شما ارسال شود. برای این‌که پیامکتان جذاب‌تر شود و تاثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشد می‌توانید در متن پیامک از نام، نام خانوادگی و کد تخفیف استفاده کنید.

4- برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی

یکی دیگر از مهم‌ترین امکاناتی که در زمان خرید پنل پیامکی باید به آن توجه داشته باشید قابلیت نظرسنجی و قرعه‌کشی است، چراکه منجر به تعامل بهتر و بیشتر مشتریان با کسب‌وکارتان می‌شود. خوشبختانه ملی پیامک این قابلیت کاربردی و شگفت‌انگیز را نیز به شما ارائه می‌دهد.

توجه داشته باشد که نظرسنجی یک ‌راه عالی برای جلب رضایت مشتریان فعلی و همچنین جذب مشتریان جدید است.

5. ارسال هدفمند بر اساس سن، جنسیت و ...

صاحبان کسب‌وکاری که به‌دنبال هدفمندی بیشتری در بازاریابی پیامکی‌‌شان هستند، نباید نگران باشند؛ چراکه ملی پیامک امکان ارسال هدفمند بر اساس سن، جنسیت و ... را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است.

سایر امکانات سامانه ملی پیامک

از سایر امکانات ملی پیامک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

− امکان ارسال اس ام اس به اصناف و مشاغل مختلف
− امکان ارسال پیامک به ایرانسلی‌ها
− امکان ایجاد دفترچه تلفن مشتری‌ها
− پاسخ خودکار بر اساس دریافتی (می‌توانید کاراکتر و عددی را مشخص کنید تا بر اساس آن متنی را ارسال کنید)
− بررسی هوشمند پیامک‌ها
دریافت پیامک مخاطبان و مدیریت ساده آن
− امکان ارسال پیامک تکی و انبوه صوتی
− امکان تعریف لیست ویژه
− ارسال کارت ویزیت
− ارسال متناظر

اگر برای رشد و برندینگ کسب‌وکارتان، بازاریابی پیامکی را انتخاب کرده‌اید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پنل اس ام اس ملی پیامک را خریداری کنید تا بتوانید مشتریان وفادار بیشتری را جذب کنید. امتحان این پنل می‌تواند شما را در رسیدن به هدف تبلیغاتی‌تان شگفت‌زده کند.

پس همین حالا به سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com مراجعه نمایید و از امکان تست پنل‌های پیامکی آن بهره‌مند شوید. شما همچنین می‌توانید با شماره 02163404داخلی 1 تماس بگیرید تا کارشناسان و پشتیبانان فنی ملی پیامک در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس شما را فعال‌سازی نمایند.

395492