پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت عید سعید فطر

علی خورسندیان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی صادر کرد.
تصویر پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و مدن در متن این پیام آمده است:
ماه رمضان، ماه برکت و عبادت، ماه نزول آیات نورانی قرآن و میهمانی خدا، فرصتی است که خداوند متعال به بندگان خود عطا داشته تا با بهره مندی از الطاف بیکرانش و نشستن بر خوان رحمتش دلهای خود را از زنگار گناهان بزدایند.

عید سعید فطر، عید واقعی مومنان و صابران است که دعوت معبود خود را لبیک گفته اند و توفیق عبادت خالصانه و تزکیه نفس نصیب آنان گشته است.

خدای مهربان را شاکریم که بار دیگر توفیق اظهار بندگی در این ماه مبارک را بر ما ارزانی داشت و مقدر فرمود تا در خیل مومنان و در صفوف نمازگزاران عید سعید فطر به شکرانه این نعمت عظیم در پیشگاه حضرتش سر بر خاک نهیم و تلألو انوار بخشایش خداوندی را به نظاره بنشینیم.

همچنین، جا دارد در آستانه این عید سعید از ملت آزاده ایران اسلامی که امسال در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در آخرین جمعه این ماه مبارک، راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس را پرشورتر و باشکوه تر از همیشه در حمایت از آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین برگزار نمودند و مستحکم تر از گذشته، وحدت و صلابت خود را در تجدید میثاق با آرمان های رفیع ولایت فقیه به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر نمایم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مومنان از درگاه خداوند متعال، این عید سعید را به محضر ولی عصر حضرت امام زمان (عج) و ملت شریف ایران به خصوص صنعتگران و معدنکاران گرامی و همکاران ارجمندم در مجموعه بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض نموده؛ امیدوارم ذخیره معنوی این ماه پر خیر و برکت، توشه راه ما در تمامی مسیر زندگی باشد.

395447