واکنش نساجی به ادعای مدیر مجموعه آزادی

معاون فرهنگی نساجی گفت: مددی می‌خواهد کمبود بودجه را به وسیله ما جبران کند.
تصویر واکنش نساجی به ادعای مدیر مجموعه آزادی

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا نادری درمورد اظهارات اخیر احمد مددی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی مبنی بر اینکه تماشاگر‌نماهای نساجی در جریان دیدار این تیم با مس کرمان و آلومینیوم سبب آسیب به بخش هایی از این ورزشگاه شده‌اند، اظهار داشت: حتی از تیم آلومینیوم اراک که در این مسابقه بازنده شد، یک تماشاگرنما دیده نشد و صد در صد اتهام بزرگی زده شده است. قهرمانی نساجی کبیر را در جام حذفی به تمام مازندرانی‌ها و هواداران‌مان تبریک بگویم. هواداران ما حماسه آفریدند و بیش از 80 هزار نفر، مسیر 600-700 کیلومتری را طی کرده و رفتند و برگشتند.

وی ادامه داد: پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی، از کوچک و بزرگ، مرد و زن، پیر و جوان همه شاد بودند. کاش با این مصاحبه رئیس مجموعه ورزشی آزادی کام هواداران نساجی تلخ نمی‌شد. کاش از ایرادهای قبل از بازی مثل نحوه بلیت خریدن که تا یک روز قبل از آغاز مسابقه هنوز هوادار مازندرانی نمی‌دانست باید چگونه بلیت بخرد یا حتی مشخص نبود بازی کجا برگزار می‌شود، صحبت می‌کردند. بعد از باز شدن سامانه تا 3-4 ساعت پس از بازی هم هواداران نتوانسته بودند بلیت تهیه کنند.

معاون فرهنگی باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: ما یک رکورد زدیم و بیش از 59 هزار هوادار ما آنلاین مشغول خرید بلیت بودند. اگر ورزشگاه آزادی جا داشت، می توانستیم 100 هزار نفر را پر کنیم. ای کاش مددی از بافت فرسوده، سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌های، سیمان‌های شکسته، چوب‌هایی که برای تبلیغات زده بودند، درون همه آنها میخ بود و سبب زخمی شدن دست هواداران ما در ورزشگاه زیبای آزادی شد می‌گفتند. خودم شاهد هستم مددی همیشه در CIP و VIP می‌نشیند و نمی‌داند صندلی‌های فرسوده ورزشگاه آزادی به چه شکلی است.

نادری ادامه داد: پس از اتمام بازی توسط هواداران تیم برنده و بازنده حتی یک صندلی هم شکسته نشد. تمام خبرنگاران و صدا و سیما حضور داشتند و اگر اتفاقی می‌افتاد، آن را به تصویر می‌کشیدند. ای کاش مددی مصداق‌وار می‌گفت هواداران چه آسیبی به ورزشگاه زدند. احساس می کنم مددی که تازه به مجموعه آزادی آمده و با کمبود بودجه مواجه است، از این طریق می‌خواهد از باشگاه نساجی رقمی کسب کند. حتی هواداران تیم آلومینیوم که تیم‌شان شکست خورد، هیچ کاری نکرده و فقط تیم خودشان را تشویق کردند. هواداران نساجی هم خوشحال بودند و به چه دلیل باید چنین اتفاقی بیفتد؟

وی در گفت و گو با برنامه آفساید رادیو جوان درمورد اینکه آیا حملات و اهانت‌های سرمربی نساجی و مربی آلومینیوم به هم تمام شد، گفت: در کل بازی دور ورزشگاه بودم و با هواداران صحبت می‌کردم. خبرها را در رسانه ها خواندم و نمی توانم قضاوت کنم چه کسی شروع کرد، چه کسی پایان داد و چه کلماتی رد و بدل شد. ساکت الهامی آدم بسیار وارسته، خوش‌قلب و مهربانی است. همه می‌دانند هیچ چیز در دلش نیست و عاشق فوتبال است. اگر هم چنین اتفاقی افتاده باشد به این دلیل که محمد نوازی و الهامی دوست هستند، با هم صحبت کرده و این موارد را حل می‌کنند.

منبع: فارس

395428