به گزارش سایت خبری پرسون، صیادی از اکران طرحهای فرهنگی روی سازههای تبلیغات محیطی با محوریت عید سعید فطر خبر داد و در این باره گفت: با نزدیک شدن به عید سعید فطر و پایان یافتن ایام ماه مبارک رمضان، طرح «عید امید و لبخند» در سازمان زیباسازی شهر تهران اجرا شد و بر مبنای آن کلیه سازههای فرهنگی و مناطق به این عید فرخنده اختصاص یافت.
او بر اهمیت نشاط و شادمانی در بطن جامعه تأکید کرد، و افزود: نشاط و شادمانی در بطن جامعه و در بین شهروندان از مباحثی است که در اکرانهای شهری بر آن تأکید داشتیم به همین خاطر نیز عنوان اصلی این طرح بر مبنای لبخند و شادمانی شهروندان انتخاب شد.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران تأکید کرد: عید سعید فطر سمبل بسیار مهمی در عرصه بندگی و گذراندن امتحانی است که خداوند برای بندگان خود در ایام ماه مبارک رمضان تعیین کرده است، به همین خاطر همواره بر برگزاری باشکوه این عید تأکید شده است.
او ادامه داد: در همین راستا تمامی سازههای فرهنگی متعلق به سازمان زیباسازی شهر تهران و تمامی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به این عید بزرگ و مباحث مربوط به آن اختصاص داده شده است.
صیادی، درباره محتوای طرحهای اکران شده در این بخش، اظهار کرد: این طرحها با تمرکز بر ادعیه نماز و قنوت متفاوت عید سعید فطر طراحی و اکران شده است.
او با تأکید بر اهمیت عید سعید فطر به عنوان یک مناسبت مشترک و مهم در بین همه مسلمانان جهان، بیان کرد: با توجه به اینکه عید سعید فطر متعلق به تمام مسلمانان جهان است، سعی کردیم که در طرحهای اکران شده از آداب و رسوم دیگر کشورها نیز استفاده کنیم و اشارهای به این نقاط مشترک بینالمللی داشته باشیم.