وزیر کار:

80 درصد انتصابات از خود همکاران وزارتخانه است

وزیر کار گفت: بیش از 80 درصد انتصابات از خود همکاران وزارتخانه است؛ 2 اتفاق مهم افتاده است یک جوانتر شدن مدیران و 2 افزایش سطح تحصیلات و تخصص.
تصویر 80 درصد انتصابات از خود همکاران وزارتخانه است

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ خود به سوال حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان ضمن تبریک روز کارگر گفت: کارگران بیش از 60 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند.

در ارتباط با موضوع انتصابات توضیح داد: تقریباً 300 نفر انتصابات در وزارت خانه و سازمان های تابعه تا سطح مدیران کل در استان ها داشتیم از این 300 نفر 237 نفر از همکاران وزارتخانه هستند.

وزیر تعاون و کار تصریح کرد: 24 نفر از این عزیزان کسانی هستند که قبلاً در وزارتخانه مسئولیت داشتند اما در دوره گذشته کنار گذاشته شده بودند و ما آن ها را برگرداندیم.

عبدالملکی گفت: معاون پارلمانی وزارتخانه هم جزو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی بوده که وی هم در دوره گذشته تعداد 39 نفر جوان انقلابی گام دوم انقلابی به کارگیری شدند.

وی افزود:‌ بیش از 80 درصد انتصابات از خود همکاران وزارتخانه است؛ 2 اتفاق مهم افتاده است یک جوانتر شدن مدیران و 2 افزایش سطح تحصیلات و تخصص.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: 5 و نیم سال میانگین سن مدیران در وزارتخانه را کاهش دادیم و 50 درصد میزان تخصص افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: گاهی گفته می شود این افراد به جریانات سیاسی وابسته هستند؛ البته در همکاران ما بچه های انقلابی از طیف های مختلف وجود دارد، این افراد از بین 4000 نفر انتخاب شده اند.

منبع: فارس

395340