۱۵ مصدوم و یک کشته در سه حادثه جاده ای

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع سه تصادف و مصدومیت ١۵ و جانباختن یک نفر در این حوادث خبر داد.

تصویر ۱۵ مصدوم و یک کشته در سه حادثه جاده ای

به گزارش سایت خبری پرسون، خالدی در گفت و گویی، در این رابطه اظهار کرد: ساعت ١۴:۵۶ روز جاری یک مورد تصادف بین دو خودرو در مازندران، بهشهر -کمربندی بهشهر، روی پل هوایی - به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام این حادثه سه دستگاه آمبولانس از دانشگاه مازندران به محل حادثه اعزام شد.

خالدی با بیان اینکه اولین آمبولانس در مدت زمان ۹ دقیقه به محل حادثه رسید گفت: تکنسین های اورژانس با حضور در محل بلافاصله به وضعیت مصدومان رسیدگی کردند و ۶ نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.

خالدی درباره وقوع حادثه رانندگی دیگری در چابهار گفت: ساعت ۱۶:۰۹ روز جاری یک مورد واژگون شدن پژو ۴۰۵ در چابهار، دوراهی بین کهیر و زرآباد به سامانه ۱۱۵ اورژانس اعلام شد که به سرعت یک دستگاه آمبولانس از دانشگاه ایرانشهر به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش تکنسین های اورژانس در این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به حادثه دیگری درباره واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس گفت: در ساعت ۱۶:۳۶ امروز نیز یک مورد حادثه واژگون شدن خودرو پژو پارس در محور بم-کرمان، دوراهی محمود آباد نیز به سامانه ۱۱۵ اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از دانشگاه بم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس کشور کفت: این حادثه نیز پنج مصدوم داشت که هر پنج نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

395078