استاندار تهران:

دولت عزم جدی برای حل مشکلات دارد

منصوری گفت: دولت عزم جدی برای حل مشکلات دارد و ریاست جمهور و وزرا شبانه روز با پیگیری خود به دنبال کمتر شدن مشکلات هستند و برخی ساختارها در این خصوص نیازمند جراحی هستند.
تصویر دولت عزم جدی برای حل مشکلات دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن منصوری پیش از ظهر جمعه و با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس در ورامین در جمع نمازگزاران در مصلی این شهرستان با اشاره به اینکه بعد از وقفه دو ساله امروز شاهد حضور چشمگیر و خیره کننده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم اظهار کرد: این سنت حسنه معمار کبیر انقلاب اسلامی بعد از چندین دهه نشان دهنده علاقه مردم به مبانی و اصول انقلاب اسلامی دارند.

وی افزود: روز قدس برای ما از جنس اعتقاد است و ما رکن مهم جبهه انقلاب اسلامی حاج قاسم فرمانده دلاور قدس را در مسیر قدس و آزادسازی قدس داده ایم و صدر مطالبات ما از مجامع حقوق بشری مسئله فلسطین است و بدانیم فلسطین خط مقدم مبارزه با کفار جهان است و امسال با توجه به حرکات جوانان فلسطینی شاهد انتفاضه جدیدی هستیم که خواب را از این رژیم کودک کش گرفته است.

منصوری با بیان اینکه طبق فرمایش بزرگان راه قدس از کربلا می‌گذرد گفت: اساساً مسئله قدس برای ما یک موضوع مهم و راهبردی است و تعابیری که امامین بزرگ انقلاب نیز در این خصوص دارند گواه این موضوع می‌باشد.

استاندار تهران افزود: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا در منطقه پایه‌گذاری شد ولی حزب الله و مسلمانان با پشتوانه نیروی الهی این غده چرکین را به زودی از بین خواهند برد و اگر ما برای سربازی حضرت ولی عصر(عج) دعا می‌کنیم باید بدانیم که کلید رمزآلود این فرج مسئله مهم فلسطین است، و این فقط یک شعار و تاکتیک نیست بلکه مبنای مهم دینی و اعتقادی است.

وی بیان داشت: گاهی موضوع فلسطین به یک مکان خاص تقلیل پیدا می‌کند اما طبق فرمایش رهبر این موضوع مربوط به همه مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده است و تا نظام هستی پابرجاست این موضوع مهم است و دارای گستردگی است و گاهی جبهه مقاومت امروز موضوع و مسئله فلسطین است و گاهی دشمن این موضوع را تقلیل به دعوای دو ملت می‌دهد که اصلاً این طور نیست. قدس و مسجد الاقصی که معراج گاه پیامبر (ص) بوده و هدف گذاری ما مشخص خواهد بود و برای این محو کامل راهبردی جدی خواهیم داشت و مسئله فلسطین با اتحاد همه کشورهای اسلامی حل خواهد شد.

منصوری با انتقاد از برخی کشورهای اسلامی که همنوا با حکام رژیم صهیونیستی شده اند بیان کرد: در سنوات قبل و مذاکرات صورت گرفته برای حل مسئله فلسطین تنها ۴ درصد از سرزمین فلسطین در اختیار مردم خودش قرار می‌گرفت و این مذاکرات ضعف رهبران مذاکره کننده بود و اکنون شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده است و ما در حد خودمان در خصوص فلسطین پافشاری خواهیم کرد و آنچه مهم است تبیین موارد مهم در خصوص فلسطین می‌باشد.

وی با بیان اینکه کشورهای عربی در خصوص مبارزه با رژیم صهیونیستی اتفاق نظر داشته اند گفت: اولین کشوری که باب این مذاکرات منحوس را باز کرد مصر بود که با گفتگو با صهیونیست مورد نفرت قرار گرفت و باید عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس محکوم شود.

استاندار تهران گفت: روز قدس یعنی منظم سازی جریانی که عاشق مبارزه با استکبار جهانی است که مهندسی این کار بزرگ با امام راحل بوده است و ادامه دهنده آن با مقام معظم رهبری است که شکوه آن باز هم حماسه ساز است و ما در مسئله فلسطین هدفگذاری شفاف داریم و آن محو کامل اسرائیل از نقشه دنیاست و به لطف خدا این موضوع محقق خواهد شد.

منصوری عنوان کرد: بعضی کشورهای منطقه که دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند بدانند روزی خودشان در گردآب مستکبرین و صهیونیست‌ها قرار خواهند گرفت و این سنت شکنی زشت باید متوقف شود.

استاندار تهران گفت: موضوع مهم دیگر اتکا بر منابع اعتقادی در راه این مبارزه مهم است و گاهی دیده ایم که این راهپیمایی‌ها توسط دشمن به سخره گرفته می‌شود و ما معتقد هستیم از مهم‌ترین کارهای این پیروزی‌ها همین راهپیمایی‌هاست و الله اکبر گفتن‌ها را نباید دست کم گرفت. چراکه خود متن مبارزه است و اینکه مردم روزه‌دار عزم می‌کنند و الله اکبر می‌گویند، پایه‌های دشمن را سست می‌کنند. اینکه مردمی مومنانه با زبان روزه عزم مبارزه و حق طلبی می‌کنند بسیار الهی است و قطعاً خداوند متعال به این فریادهای حق طلبی نگاه ویژه ای خواهند داشت.

منصوری عنوان کرد: ایده خاور میانه بزرگ و از نیل تا فرات برای تصاحب کشورهای این منطقه توسط اسرائیل است ولی برخی کشورهای بی غیرت با سران نالایق خود می‌خواهند زحمات شهدای قدس و مقاومت را بر باد دهند و اصلی و فرعی کردن موضوعات راهبرد جدی دشمن است.

استاندار تهران در خصوص مسائل کشور نیز گفت: برخی‌ها با فضاسازی سنگین در فضای مجازی سعی در القا مشکلات ساختاری در کشور دارند و این هدف گذاری بر این است که ما از درون پاچیده شویم تا از موضوعات بزرگی مانند فلسطین غافل شویم.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی انصافاً دارند غم مشکلات اقتصادی را مردم می‌خورند و در این خصوص اجازه کمترین ریخت و پاش را برای دولت نمی‌دهند و این دروغ محض است که سفرهای دولت هزینه بر است؛ این سفرها برای حل مشکلات مردم و با کمترین هزینه صورت می‌گیرد.

منبع: ایسنا

395046